Knjiški moljac: Pročitano u februaru 2018.

17:23:00

Nikad nisam imala TBR (to be read) liste, zbog toga što ne mogu unapred da odredim šta će da mi se čita tokom meseca. U februaru sam ipak napravila listu knjiga koje bih želela da pročitam tokom meseca. Lista je bila ambiciozna, s obzirom na to da je u pitanju najkraći mesec u godini i da generalno nisam imala mnogo vremena za čitanje. Na njoj se nalazilo pet knjiga. Od pet knjiga sa liste pročitala sam dve, ali sam takođe pročitala još dve koje nisu bile na listi. 

Dakle, skor je sledeći: ovog meseca pročitala sam četiri knjige, odnosno 1384 stranice. Tri knjige ocenila sam sa pet zvezdica, a jednu sa četiri te je, sve u svemu, ovaj mesec bio poprilično dobar.


Prva knjiga koju sam pročitala u februaru je drugi deo serijala Stakleni presto, Sare Dž. Mas, koji je kod nas objavila izdavačka kuća Laguna, a koja se se zove Kruna ponoći. Moram da priznam da mi je dve trećine knjige bilo dosadnjikavo, ali sam izdržala očekujući da se desi nešto dobro, što se na kraju i desilo. Zbog dobrog završetka, knjiga ne nekako iščupala četiri zvezdice.


Čitanje druge knjige trajalo je kratko - možda sat vremena, sa sve zaustavljanjem zbog gledanja slika. Ali je svakako bila divna i zaslužila je pet zvezdica za celokupni utisak. U pitanju je knjiga Marije Hese, Frida Kalo - Jedna biografija. U pitanju je čista trivia o ovoj umetnici, ali način na koji je ispričana, kao i ilustracije koje govore same za sebe, čine jednu divnu celinu.


Treća knjiga koju sampročitala bila je dinamična od početka do kraja i zaslužila je takođe pet zvezdica. U pitanju je treći deo serijala Stakleni presto, koji nosi naziv Naslednica vatre. Došao je momenat u kojem ja konačno u ovom serijalu imam omiljenog lika i ne mogu da dočekam da vidim gde će ga put odneti.


Malčice sam predahnula od fantastike, čitajući knjigu Pas, Ivana Tokina. Očekivala sam da ova knjiga bude dobra, ali ne ovoliko dobra koliko je bila. Oduševio me je duh ovog psa, kojeg od samog starta čitanja nazivam pravim beogradskim mangupom. Knjigu sam ocenila sa pet zvezdica.


Knjige koje bih volela da pročitam tokom marta su mahom one sa februarske liste. Želela bih da završim Isijavanje, Stivena Kinga, da pročitam Baklju u noći, Sabe Tahir i Kraljicu senki, Sare Dž. Mas. Želela bih da uz njih pročitam još dve knjige - jedna je Opsada i oluja, Li Bardugo, a što se tiče druge, izbir bih ponovo prepustila drugima.

You Might Also Like

0 коментара