Prostor za sopstvene misli: Godina 2017. u brojkama

18:05:00

Protekla godina nije bila baš savršena, ali bila je u redu. Htela sam da se, umesto da pišem o nekim obećanjima i rezolucijama za ovu godinu ili najboljim/najgorim momentima prošle, osvrnem na prošlu godinu - ali u brojkama.

Ovu malu statistiku počela bih brojkama koje su u vezi sa ovim blogom. Moram da priznam da sam napisala manje postova nego što sam očekivala, a razlog za to nikako nije manjak ideja, već manjak vremena, zbog čega mi je veoma žao. Mogu da podnesem da pišem ređe. Sve je u redu dok i dalje pišem. Dakle, tokom 2017. godine objavila sam 89 blog postova. Na ovom blogu osvanulo je 62 posta u rubrici Knjiški moljac - od toga 37 recenzija knjiga. Tri posta objavljena su u rubrici Prostor za sopstvene misli, u sedam smo zajedno otvarali kutije u rubrici Unboxing, okačila sam tri intervjua u rubrici Šećer pita, četiri meseca sam govorila o stvarima koje mi idu na živce u rubrici Treš meseca, a deset meseci o svojim omiljenostima u Favoritima meseca. Iako krajem godine daleko slabije čitan, nego na njenom početku, blog je 2018. godinu dočekao sa 52700 pregleda, čime sam prilično zadovoljna. Kada su u pitanju blog postovi ove godine, ono što sa sigurnoćšu mogu da kažem je da će se ove godne dogoditi vaskrsnuće odeljka Dete iz provincije. Prvi tekstovi biće objavljeni kroz nekoliko dana i govoriće o mom putovanju u Prag. A kako će tokom godine biti još nekih putovanja, definitivno će biti još tekstova.

Cilj mi je bio da protekle godine pročitam 40 knjiga. Iako je bilo vrlo moguće da pročitam i 50, zbog manjka vremena krajem godine, 2017. je završena brojkom od 46 pročitanih knjiga, odnosno 10904 stranice. Ova brojka sastoji se od 42 knjige, dve kompilacije kratkih stripova i dve grafičke novele. Kada su ocene u pitanju, 20 knjiga sam ocenila sa pet zvezdica, što je sjajno. Ocenu od četiri zvezdice dobilo je 19 knjiga, sa tri zvezdice ocenila sam pet knjiga, a dvema sam dala ocenu od dve zvezdice. Kada je u pitanju broj knjiga koji želim da pročitam ove godine, taj broj je 60. Novi Goodreads čitalački izazov je, kao i prošli, okačen sa desne strane bloga, te možete da pratite moj napredak u čitanju.


Kada je muzika u pitanju, protekle godine sam išla na 24 koncerta, što za mene i nije tako puno. Za dva sajta napisala sam 21 koncertni izveštaj, uradila pet intervjua i objavila dve kolumne. Zaista se nadam da će mi zdravlje i obaveze dozvoliti da i ove godine odem na neke sjajne koncerte. Iako je bio pre nešto više od mesec dana, o poslednjem koncertu na koji sam otišla protekle godine, koji je ujedno bio jedina prilika da uživo slušam jedan od svojih omiljenih bendova, kao i moj prvi koncert u inostranstvu, imaćete prilike da čitate za par dana.

Još nešto što bih izbrojala su dva položena podnivoa norveškog jezika, koja su me dovela do nivoa A1. Nadam se da ću vrlo uskoro nastaviti sa časovima norveškog, te da ću do kraja godine napredovati za više od jednog nivoa. 

You Might Also Like

0 коментара