Šećer pita: Razgovor sa Leonidom Pilipovićem (Goblini) na Belgrade Beer Festu

14:16:00

Kada je sastav Goblini u pitanju, moglo bi se reći da često imam priliku da popričam sa njegovim članovima. Prvi put sam sa njihovim frontmenom, Brankom Golubovićem, za ovaj blog razgovarala u avgustu  2015. godine. I dalje sam najponosnija na taj intervju. Nekako ti prvi razgovori najbolje prođu, kasnije, osim razmišljanja o tome šta su drugi nekoga pitali, morate da razmišljate i o tome šta ste sami pitali, kako se pitanja ne bi ponavljala. 

Drugi razgovor sa Golubom bio je neplaniran. Plan je bio da dobijem izjavu za Helly Cherry Webzine, a završila sam u garderobi Goblina, sa kompletnim intervjuom

Povod za intervju sa Vladimirom Kokotovićem, basistom ovog sastava, bio je koncert Goblina u KST-u. Ovo je bio moj prvi intervju u video formi, a rađen je za portal PRIS.

Kako Goblini još uvek nisu izbacili novi materijal, nije bilo smisla razgovarati sa članovima benda sa kojima sam već razgovarala. Zbog toga sam odlučila da tokom Belgrade Beer Festa ispunim sebi želju i sa ritam gitaristom ovog sastava Leonidom Pilipovićem, glasom promuklim posle odličnog koncerta ovog benda,  razgovaram o svemu po malo, ali najviše o stripu.



You Might Also Like

0 коментара