Knjiški moljac: Book Haul - septembar 2017, drugi deo

12:55:00

Ne bih pravila poseban uvod u ovaj post, ovo je drugi deo septembarskog book haula. Prvi deo možete da pročitate klikom ovde.


Nešto malo pre mog rođendana, nisam mogla da odolim ogromnom popustu na knjigu Gvozdeni ispit, koju su napisale Kasandra Kler i Holi Blek. Tako se radujem što sam konačno kupila i pročitala ovu knjigu, a merkala sam je mesecima. Kada je popust za knjigu nedelje sabran sa popustom koji sam već imala, knjigu sam platila nešto manje od 450 dinara. Puna cena knjige iznosi 800 dinara. Ne bih pisala o radnji, jer ćete o tome imati priliku da čitate uskoro.


Putem ovih grupa sam u razmeni dobila knjigu Abraham Lincoln: Vampire Hunter, koju je napisao Seth Grahame-Smith i kojoj se veoma radujem, a na poklon sam dobila knjigu Artura Konana Dojla, Šerlok Holms - Plavi granat.




Još nekoliko knjiga sam ovog meseca dobila na poklon. Prva od njih je Sve je u redu, Jasminke Petrović, koju sam dobila od Kreativnog centra. Sve moje utiske o ovoj divnoj kjnizi možete da pročitate ovde. Tekst o ovoj knjizi najčitaniji je na blogu.


Poslednje dve knjige koje sam dobila kao poklon su Smrtonosna pesma, Viktoriej Švab, koju trenutno čitam i ne mogu da dočekam da vidim šta će sve doneti, kao i Najmračniji umovi, Aleksandre Braken, koju ubrzo planiram da pročitam. Poželela sam da i njih pročitam ne znajući apsolutno ništa o samoj radnji, kako bi sve bilo iznenađenje.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Pozdrav! Mozes li mi reci u kojim grupama na Fejsbuku nalazis ovakve naslove za prodaju/razmenu?
    Hvala unapred,
    Marija :)

    ОдговориИзбриши