Knjiški moljac: Book Haul - septembar 2017, prvi deo

12:58:00

Kako mi je u septembru bio rođendan, a potrefilo se i mnogo dobrih pogodbi za knjige, malo sam preterala i ovog meseca u svoju kolekciju uvrstila ogroman broj knjiga - ako ćemo da brojimo, dvadeset i dve.

Kako sam se otarasila pet knjiga koje sam imala, matematika kaže da se broj knjiga na mojoj polici uvećao za sedamnaest. Sedam od tih sedamnaest knjiga pokazala sam vam u svom rođendanskom book haulu, tako da ih ovog puta neću spominjati.

Sada ćemo da se pozabavimo sa petnaest naslova, koje ću pritom grupisati i o njima reći samo osnovno, plus cenu po kojoj sam je nabavila, kako se ovaj tekst ne bi previše odužio. Ovog meseca sam, ne računajući knjige o kojima sam govorila u gore linkovanom rođendanskom haulu, kupila jedanaest knjiga, u razmeni dobila jednu, a kao poklon dobila pet.


U ovom postu ćete mnogo puta pročitati reč Limundo, počevši od sada - na Limundu sam ulovila kompletnu triologiju Igre gladi, Suzan Kolins, za 900 dinara. Već dugo želim da pročitam ove knjige. Filmove nisam gledala, tako da jedva čekam da uronim u ovaj distopijski svet. Nisam primetila da ovu triologiju možete trenutno da kupite kao komplet, ali cena jedne knjige u Vulkan knjižarama je oko 650 dinara.


Sledeći Limundo ulov bila je knjiga Recke smrti, Veronike Rot, koju već veoma dugo želim da pročitam, a uspela sam da je nabavim za 200 dinara. ovo je prvi deo serijala, a sam opis da na planeti na kojoj su nasilje i osveta pravilo, u galaksiji u kojoj su neki favorizovani samo zbog sudbine koja im je pisana - svaki čovek razvija svoj strujodar, jedinstvenu moć datu da oblikuje svačiju budućnost, čini da ne mogu da dočekam da počnem sa čitanjem ove knjige. Originalna cena knjige je 1000 dinara.


Dok sam knjigu Artemis Faul i vreme paradoksa, Oina Kolfera dobila kao poklon, delo Artemis Faul i izgubljena kolonija kupila sam putem Limunda i platila ga 400 dinara. Artemis Faul deluje kao odlični serijal fantazije, tako da vredi pomučiti se, kako bi se došlo do svih delova. Originalnu cenu ne mogu da vam napišem jer je knjiga odavno rasprodata i cena ne piše na Laguninom sajtu.


Za 400 dinara sam pronašla i knjigu pisca s kojim sam se nedavno susrela. Ovu knjigu sam kupila putem Fejsbuk grupe za prodaju knjiga. U pitanju je Dečak od stakla, Donata Karizija, a njen sinopsis nisam želela da pročitam zbog toga što je u pitanju drugi deo i ne želim da nešto otkrijem, čitajući opis knjige. Cena knjige u knjižarama je 800 dinara.


Za nešto manje od 200 dinara - što me podseti da treba da čuvam svoje Limundo aukcije do pisanja ovih tekstova, kako ne bih zaboravila - izličitirala sam knjigu B. D. Benedikta, pod nazivom Lavlja jazbina. Priča startuje u javnoj kući, a zasnovana je na istinitim događajima sa istočnog frontau Drugom svetskom ratu. Mislim da je originalna cena knjige 600 dinara. Mada, sada su sva Benediktova izdanja ukoričena i na sajmu koštaju oko 750 dinara.


Putem Fejsbuk grupa za prodaju kjniga nabavila sam knjigu Prednosti jednog marginalca - The Perks Of Being A Wallflower, za one koji ne znaju kako glasi naš prevod - Stivena Šboskog. Već sam je pročitala i utiske ću podeliti uskoro. Ova knjiga govori o odrastanju tinejdžera tokom devedesetih godina, kažu da je pisana u duhu Lovca u žitu, što ne mogu da potvrdim jer nisam čitala Lovca u žitu. Cena ove knjige u knjižarama je 660 dinara.


Knjigu Nika Hornbija, Zakucavanje, kupila sam za 200 dinara, takođe na Fejsbuku. Ova knjiga je u knjižarama rasprodata, tako da ne znam pravu cenu, ali kožete je pronaći na Kupindu. Mislim da će priča o poznatom skejteru da mi prija kada mi se bude čitalo nešto laganije, kao što su mi prijale i ostale Hornbijeve knjige.

You Might Also Like

0 коментара