Knjiški moljac: Wrap Up - avgust 2017.

09:12:00

Ovog puta neće biti book haula, jer sam definitivno preterala sa kupovinom knjiga, a zaista nemam vremena da pišem toliki tekst. Sve te knjige ćete biti u prilici da vidite kada ih pročitam i budem pisala nešto više o njima. Dobar deo sam već pročitala, samo treba sve da dođe na red za objavu. Danas vam predstavljam knjige pročitane tokom avgusta.

Proteklog meseca sam uspela da pročitam četiri knjige i dve knjige stripova. Sve ukupno, pročitala sam 1141 stranicu.


Prva knjiga koju sam pročitala u avgustu bila je Paklena pomorandža, Entonija berdžisa. Ovu knjigu sam čitala i ranije, ali iz meni nepoznatih razloga je nisam završila. Zato sam je ovog puta pročitala u dahu. U pitanju je veoma smelo sročeno delo puno nasilja, sa odlično razvijenom psihologijom glavnom lika. Ocenila sam je sa pet zvezdica. 



Preostale tri knjige koje sam pročitala napisao je Džon Grin. Započela sam ovomesečnu Džon Grin turu čitanjem knjige U potrazi za Aljaskom, koju nažalost ne posedujem. Čitala sam je na engleskom i preko mobilnog. Mislim da je u pitanju prva knjiga ovog pisca, a meni je svakako omiljena, sada kada sam pročitala sve knjegove samostalne knjige. Ocenila sam je sa pet zvezdica.

Druga njegova knjiga koju sam pročitala tokom avgusta je Vil Grejson Vil Grejson, priča o dva dečaka koji nose isto ime, ali su sušta suprotnost jedan drugom, koja mi je bila izuzetno zanimljiva za čitanje i ocenjena je sa četiri zvezdice.


Poslednja je Obilje Katarina, o Kolinu koji se zabavlja isključivo sa Katarinama i čiji je cilj da matematičkom formulom predvidi ko će na kraju veze da ostavi koga, koja je u realnosti zaslužila tri i po zvezdice, ali pošto nije moguće dati pola zvezdice na Goodreadsu, dobila je četiri, zbog kraja koji mi je izvukao celu priču.


Za kraj, pročitala sam dve knjige stripova, koje je crtala Sara Andersen. Knjige se zovu Adulthood Is A Myth i Big Mushy Happy Lump. Obe sam ocenila sa pet zvezdica, prvenstveno jer obožavam Sarin stil crtanja i stripovi su joj super zabavni, a onda i zbog toga što se pronalazim u 99% ovih stripića.


Dobra vest je da sam trenutno deset knjiga ispred svog čitalačkog cilja za ovu godinu, a samo tri knjige daleko od njegovog ispunjenja. Cilj mi je bio da pročitam četrdeset knjiga ove godine, ali se nadam da ću pročitati barem deset više. Svoj cilj svakako mogu da promenim, to jest da povećam, ali ne bih to da radim jer želim da se vidi koliko sam knjiga nameravala da pročitam, a koliko sam pročitala.

You Might Also Like

0 коментара