Knjiški moljac: Elizabet Kraft i Šej Olsen - Cvet

11:14:00


Knjiga vet je objavljena nedavno i to od strane YA Vulkana, novog izdavačkog imena, koji će u okviru Vulkana izdavati isključivo young adult literaturu. Ovu knjigu sam osvojila jer su moj komentar na Instagramu odabrali kao najbolji. Pitanje je bilo šta je najluđa stvar koju smo učinili zarad ljubavi, a moj odgovor je da je meni totalno ludo ono što je svima normalno - to što kompletnom strancu potpuno otvaramo svoj život.

Glavna junakinja, Šarlot, je devojka koja je odrasla u porodici u kojoj su žene rano ostajale u drugom stanju, što je za posledicu imalo da su odgajale decu kao samohrane majke. Ona je sebi zacrtala da neće biti kao njena baka, majka i sestra, da će upisati biologiju na Stanfordu, a kasnije završiti medicinu. Ona nije izlazila, nikada nije imala dečka i zaklinjala se da neće dozvoliti da je bilo koji dečko pomuti planove.


To je bio odličan plan, sve dok se u cvećari u kojoj radi nije pojavio misteriozni dečko. Šarlot se zaljubljuje na prvi pogled i tokom celog romana je zbog Tejta spremna na sve. A zaista se susreće sa mnogo prepreka.


Ova knjiga nije tip knjige koji meni odgovara. Daleko od toga da je loša, samo nije moja šoljica čaja. Očekivala sam ljubavnu priču i da će Šarlot da se odrekne svega zbog momka, to bukvalno piše u sinopsisu i na prednjoj korici knjige. Ali nisam očekivala da se priča odvija onako kako se odvijala. Sve to je pomalo previše bajkovito za moj ukus, a moram da priznam i da su me njeni postupci u više navrata baš nervirali.

Međutim, ubeđena sam da bi za mnoge tinejdžerke, pa i ostale ženske osobe koje su izašle iz tinejdžerskog perioda, ova knjiga bila odlično štivo za opuštanje. Ukoliko volite ljubavne priče i ukoliko se ne nervirate kao ja kada se ljudi odriču svega zarad ljubavi, ovo je definitivno knjiga za vas.

Kako svaka knjiga zaslužuje da bude voljena, a ja ovu svakako neu čitati ponovo, ve sam je udomila, kako bi dobila ljubav koju zaslužuje.

You Might Also Like

0 коментара