Knjiški moljac: Book Haul - Jul 2017.

13:41:00



I ovog meseca sam kupovala knjige koje izuzrtno želim i na njih sam potrošila minimalno novca. Odlučila sam da upotpunim svoju Čarobnjak iz Oza kolekciju L. Frenka Bauma, koju je nekada izdavala Politika. Jednu od knjiga dobila sam u razmeni knjiga, a druge dve kupila za 180 dinara sve ukupno. Jedna je koštala 130, dok je druga koštala samo 50 dinara.


Jednu knjigu sam ovog meseca dobila na poklon. Vulkan je odlučio da sve young adult knjige izdaje pod imenom YA Vulkan. Napisala sam najbolji komentar na Instagramu i tako osvojila prvi primerak knjige Cvet, koju su napisale Elizabet Kraft i Šej Olsen. Knjigu sam već pročitala i prekosutra ću vam reći svoje generalno mišljenje, a za nekoliko dana i nešto detaljnije. 


Poslednja knjiga koju sam kupila u julu zapravo nije knjiga, već kratka glafička novela na engleskom jeziku. Zove se The Fog i zamišljena je kao period pre nego što počinje radnja filma The Fog. Kupila sam je na Kupindu i platila 450 dinara.


To su bili moji knjižni ulovi tokom jula, a tri od pet knjiga su već pročitane, što je prilično dobar osećaj. Dakle, ovog meseca je moja biblioteka postala bogatija za pet knjiga, a potrošila sam 630 dinara.

You Might Also Like

0 коментара