Favoriti meseca 2017: Favoriti jula

15:28:00

Kao i u junu, u julu sam takođe slušala Darka Rundeka uživo, ovog puta u okviru Šabačkog letnjeg festivala. Neverovatan je osećaj slušati ovog čoveka uživo i planiram da iskoristim svaku priliku za to, te ću ga slušati i za oko dve nedelje na Beer festu. Koncerti koji su takođe obeležio ŠLF, kojim ove godine nisam baš oduševljena, bili su nastupi Bjesova i Goblina. Koncerti Bjesova predstavljaju savršenstvo za mene, ali dugo nisam ušla u masu na koncertu Goblina i samo se isključila i posvetila muzici. Dovoljno je da kažem da posle ovog koncerta nisam bila u stanju da govorim tri dana.



Tokom jula sam dobila još jedno pismo iz inostranstva, ovaj put iz Nešvila, koji se nalazi u američkoj državi tenesi. Dobila sam veoma simpatičnu čestitku sa slikom hvatača snova u kojoj je bilo slatko pismo, a moja drugarica za dopisivanje iz Amerike mi je poslala i novčić.



Devojka iz Finske, čije mi je pismo stiglo tokom jula i našlo se u favoritima, bila je na koncertu u Norveškoj i, iako smo razmenile tek jedno pismo i u tom momentu njoj moje prvo pismo još nije ni stiglo, ona se setila koliko ja volim Norvešku i poslala mi je razglednicu iz Trondhajma. Srce mi je bilo puno kada sam je ugledala. Kada budem išla u Prag u decembru, definitivno ću joj poslati razglednicu.


Kako učim norveški, prvenstveno zbog slušanja jezika, odlučila sam da odgledam seriju SKAM. Ona je postala moj ubedljivi favorit među serijama. Ne bih da govorimmnogo sada, jer razmišljam o tome da napišem zaseban post o tome zašto je veoma bitno da odgledate SKAM.


Pre dva meseca, moja sestra je čitala nešto na ovom blogu i odlučila da pogleda šta je propustila u periodu kada nije čitala. Pronašla je tekst koji sam pisala o svojoj učiteljici i potrudila se da stigne do nje. Ona je bila veoma dirnuta tekstom. Kada sam, nakon toga, otišla kući, dogovorile smo se da odemo na piće. Jednoiposatni razgovor sa njom mi je veoma prijao i bilo mi je mnogo drago što smo, nakon skoro deset godine sele i popričale. Kako je tekst o tome kolika je njena uloga u mom pisanju i koliko je za to zaslužna, od nje sam dobila predivan rokovnik i hemijsku. Oduševljena sam ovim gestom i zaista sam ostala bez reči.

You Might Also Like

0 коментара