Knjiški moljac: Wrap Up - jun 2017.

16:30:00


Jun nije baš bio mesec pogodan za čitanje. Sve do dvadesetog nisam ni počela ništa da čitam, ali onda mi je stigla jedna knjiga koju sam prilično želela da pročitam i izvukla me iz ovog stanja, pa sam u poslednjih deset dana meseca pročitala tri knjige.

Dakle, tokom juna, pročitane su tri knjige, odnosno ukupno 847 stranica.

Knjiga koju sam spomenula kao spasilačku je Sajmon protiv zavere homosapiensa, koju je napisala Beki Albertali. Ova priča prati Sajmona, gej tinejdžera koji se još nije autovao. Ono što mi se veoma svidelo kod ove knjige je to što veoma reistično prikazuje život tinejdžera. Ovu knjigu sam ocenila sa četiri zvezdice.


Konačno sam sa police izvukla Iskru u pepelu, Sabe Tahir. Veoma dugo sam želela da pročitam ovu knjigu, ali nekako u isto vreme nisam bila raspoložena da je čitam. Ne znam kako da objasnim tu situaciju. Radnja je smeštena u svet nalik Antičkom Rimu i prati devojku koja je robinja i momka koji pohađa školu za obučavanje najnemilosrdnijih vojnika - ubica u carstvu. Naravno, njihove priče se prepliću. I ovu knjigu sam ocenila sa četiri zvezdice.


Poslednja knjiga koju sam pročitala u junu bila je Rute Sepetis. Radnja ove knjige smeštena je u period pred kraj Drugog svetskog rata, kada se odigrala mnogima malo poznata evakuaciona operacija nemačke vojske, pod nazivom Hanibal. Ruta je odlučila da u ovoj ratnoj priči prikaže živote mladih ljudi različitog porekla, tradicije, ali i razmišljanja, koji su se našli u istoj, naizgled bezizlaznoj situaciji. Ovu knjigu sam takođe ocenila sa četiri zvezdice.


Kako je krenuo, jun je, u čitalačkom smislu, ispao savršen! Nemojte me razumeti pogrešno, to što knjizi dam četiri zvezdice, ne znači da nije odlična. Četiri i pet zvezdica su kod mene rezervisane za najbolje knjige, s tim što će pet dobiti ona koja me apsolutno oduševi na svim poljima, a četiri onakoja je zaista odlična, ali ima možda neka sitnica koja mi se ne sviđa, ili slično. Moram da priznam da je jul lepo počeo. U prvih sedam dana sam pročitala dve i započela treću knjigu. Nadam se da u nastaviti ovim tempom do kraja meseca.

You Might Also Like

0 коментара