Knjiški moljac: Book Unhaul - april 2017.

06:58:00


Ukoliko čitate i posedujete mnogo knjiga verujem da ste se našli u situaciji u kojoj imate dosta nepročitanih knjiga. Neke od njih ste počinjali da čitate, a za neke znate da ih nikada nećete ni otvoriti i ni sami ne znate zbog čega ste ih uopšte kupili. Ja sam u istoj situaciji. Kako sada kupujem isključivo knjige koje me interesuju, a ne one koje dobro zvuče, odlučila sam da se rešim nekih naslova koji mi se ne sviđaju tako što ću ih prodati ili zameniti za ono što me zapravo interesuje. Ovo definitivno nije prvi post ovog tipa i biće barem još jedan, ali sam odlučila da neke knjige, za koje znam da ću ih se kasnije verovatno rešiti, ipak probam da pročitam.

U ovoj turi, odlučila sam da se rešim osam knjiga. Njih sam najpre okačila u fejsbuk grupu Knjigoljupci kako bih pronašla kupce ili razmenu, a one kojih se ne rešim na taj način poneću sutra na razmenu knjiga u Kafe Bar Agora.

Ovaj post sam zamislila kao tekst u kojem vam predstavljam svaku od knjiga kojih želim da se rešim i navodim razloge za takvu odluku.



Prva knjiga koja će da nađe dom na nekoj drugoj polici je Kruna ponoći, koju je napisala Sara Dž. Mas. Ovu knjigu i dalje jako želim da pročitam, ali ću da kupim Lagunino izdanje jer želim da imam ceo serijal koji se uklapa, a ne da mi samo ova knjiga bude Šahinpašić izdanje. Zapravo sam već našla kupca za ovu knjigu, samo čekamo ponedeljak, koji je u grupi dan za prodaju, pa da pošaljem knjigu.


Druga knjiga je Generacija A, Daglasa Koplanda. Ovu knjigu sam jako želela da pročitam i dobila sam baš dobre preporuke, ali počinjala sam nekoliko puta i jednostavno ne mogu da se udubim u radnju, tako da mislim da ipak nije za mene. Ovu knjigu ću najverovatnije poneti na razmenu u subotu.


Treća knjiga je Špijun, Klajva Kaslera. Do sad nikako da je uzmem da čitam, a i kada sam videla koliko ima knjiga u serijalu Avantura Ajzaka Bela, pripala mi je muka. Naravno, ne moram sve da ih imam jer je svaka knjiga za sebe, kao knjige o Šerloku Holmsu, ali mi je to nekako prevelik teret. Ukoliko ipak nekada budem želela da pročitam ovu knjigu, imam je u elektronskom formatu. Šta više, već sam dogovorila zamenu za ovu knjigu.


Adresa nepoznata, Šejna Kuna, je samo još jedna u nizu knjiga koje sam kupila zato što deluju okej i zašto što je Vulkan imao ogromne popuste, a nikada nisam ni pomislila da uzmem da je čitam. Upravo to je glavni razlog zbog kojeg ne želim da mi zauzima mesto na polici. Za nju mi se još uvek niko nije javio, tako da ću je verovatno poneti u subotu na razmenu.


Sledeće dve knjige dobila sam u KZM kutijama. Prva od njih je Poljubi kišu, Kevina Bruksa, za koju sam u startu znala da neću želeti da je čitam. Super je što je upravo ova knjiga prva za koju sam uspela da ugovorim zamenu.


Druga je Zvezda padalica, Stefani Kliford, koju sam više puta počinjala da čitam i čitanje ove knjige mi nije predstavljalo problem, ali sam je toliko puta ostavila jer nije bila ništa posebno, a sa police vadila drugu knjigu za čitanje, da jednostavno više ne želim ni da pokušavam. Ova knjiga takođe i dalje nije ni prodata i zamenjena, ali čekam da vidim da li će se jedna žena javiti s nekim zanimljivim naslovom.



I, za kraj, dve knjige koje mi se nisu dopale. Prva je pokušaj biografije Džima Morisona, pod nazivom Kralj guštera, koju je pisao Siniša Božić. Ova knjiga mi se jednostavno nije svidela i neću ni pisati utiske o njoj jer nemam ništa posebno da kažem. Ne kažem da je toliko loša i da sada hoću da je nekome podvalim, ali jednostavno ja imam više znanja o Morisonu, nego što piše o ovoj knjizi i ništa novo nisam naučila. Nekome drugom možda bude zanimljivija i donese neko novo znanje. Nosim je na razmenu jer mi se za nju niko nije javio.


I poslednja knjiga u ovom unhaulu je Maestra. Verujem da će knjiga veoma odgovarati nekome drugom jer ima dosta ljudi koji vole ovakve knjige, ali meni se nije svidela. O razlozima zbog kojih mi se nije svidela govoriću više uskoro. Ono što je super je da sam već uspela da ugovorim zamenu za nešto što verujem da će mi se veoma svideti.


Da li vi na policama imate knjige za koje jednostavno znate da ih nikada nećete pročitati? Šta radite s njima? Da li vam i dalje skupljaju prašinu ili vam nije žao da ih se odreknete? Ukoliko je neko zainteresovan za knjige koje do sada nisam prodala i razmenila i želi da neke od njih kupi ili ima šta da ponudi za razmenu, čekam vas u komentarima.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Ja sam odavno napravila razliku između građenja biblioteke i hoarding-a knjiga, tako da se vremena na vreme oslobodim nekih, ovako ili onako. Preporučujem ti ČitamČitaš razmenu knjiga, ako pretekne neželjenih naslova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve čekam, a oni nikako da organizuju. Ali otišlo mi je odmah dosta ovih knjiga, a ako ostatak ne ode, pokloniću. Zaista ne želim knjige koje mi ne trebaju i sada kad kupujem nije mi strašno ni ako kupim pet knjiga u mesecu, ukoliko su to sve knjige koje jako želim.

      Избриши
  2. Imam i ja viška, neke sam poklonila, a deo sa mislila da ponesem na Čitam Čitaš - nisam znala da se danas održava razmena u Agori, inače bih se na vreme organizovala da odem i tamo. U celini, imam nekih dvadesetak knjiga da se otarasim, a to je sve neki čiklit i trileri.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Agori, kao što sam ti napisala na instagramu, bukvalno nikog nije bilo. Mislim, nikog za razmenu. Ja takođe čekam Čitam Čitaš, pa ako tu ne razmenim poklanjaću.

      Избриши