Unboxing: Magic Box Kiki

11:27:00

Moja lutrijska sreća me je još jednom poslužila, te sam tako tokom prethodnog meseca izvučena u giveaway-u ili, narodski rečeno, poklon akciji. Ovu poklon akciju napravila je Irena. Ona je jedna veoma kreativna osoba koja pravi predivne stvari. Šta to pravi, možete pogledati na njenim Instagram i Fejsbuk stranicama.

Kako bih vam pokazala šta sam dobila i šta to Irena pravi, odlučila sam da paket zajedno otvorimo. Dobro, ne baš otvorimo. To vam ne bih poželela, pošto je Irena toliko dobro sve upakovala i osigurala, da mi je trebalo jedno petnaest minuta da otvorim, a sebi sam muke skratila tako što sam nožem isekla kutiju. Tako da ćemo zaviriti u sadržaj kutije izvan kutije, jer se ona raspala.


Nekako sam naviklada sa otvaranjima kutija počnem od knjige, pa ću i sada to učiniti. Dobila sam dečiju knjigu Svemir, koju ću verovatno da poklonim neati, kao i knjigu Snovi u plavom, Džo Džo Mojes. Nisam neki ljubitelj ljubića, ali ću knjigu svakako pročitati pa, ukoliko nije moja šolja čaja, pokloniti nekom čija jeste.


U ovom plavom paketu dobila sam lepu kutiju. Irena je na svom instagram profilu napisala da ove kutije mogu da služe za odlaganje kuhinjskog pribora, četki u kupatilu, olovaka, bojica ili cvetnih aranžmana za terasu. Prava je šteta držati ovako nešto u kupatilu, bojice držim po kutijama, malobrojne olovke u šolji, a teško tom cveću koje ja moram da održavam u životu. S druge strane, nikada ne znam šta ću i kuda ću sa kuhinjskim priborom, tako da je ovo odlična namena kutije.


U kutiju su bile spakovane sitnice. Dobila sam bukmarker na mačke koji mi se apsolutno slaže sa kutijom za naočare, koja takođe ima takve (čovekolike) mačke, simpatičnu sijalicu za laptop, Honey Bee medenjak, kao i mnogo sitnih (pretpostavljam) bukmarkera sa raznim simpatičnim motivima.


U to mi je stigla i divna šolja/tegla na kojoj piše ice cold drink. To znači da je vreme da ponovo iskopam svoju posudu za led u obliku mačke.


Apsolutno nisam bila dužna da vam ispričam šta sam dobila u ovom paketu, ali jednostavno nisam mogla da propustim priliku da vam predstavim rad jedne talentovane i kreativne osobe. Obavezno čekirajte njen rad!

p.s. Izvinjavam se zbog čudno tamnih fotografija, vreme je bilo odvratno tmurno kad sam fotografisala.

You Might Also Like

0 коментара