Knjiški moljac: Wrap Up - februar 2017.

17:28:00


Ovog meseca sam zbog obaveza pročitala znatno manje knjiga nego prethodnog - samo dve. Međutim, dobar skor u januaru učinio je da sam i dalje tri knjige ispred svog reading challenge-a.
U februaru sam brzo pročitala dve knjige jednu za drugom, a onda, s jedne strane, nisam imala vremena za čitanje, a sa druge strane sam dve-tri knjige čitala po malo, a ni u jednu se nisam dovoljno udubila da je završim.

Dakle, tokom februara sam pročitala 415 stranica.

Od izdavačke kuće Kreativni centar dobila sam dve knjige, koje sam i pročitala ovog meseca, a o kojima ćete, kao što sam u book haulu spomenula, ubrzo imati priliku da čitate moje utiske.
Odmah sam, iz velike radoznalosti pročitala knjigu Braća metalci, Antia Halmea. Ova knjiga me je privukla prvo zbog toga što se radi o ljubiteljima hevi metala, a zatim i zbog toga što ju je pisao norveški autor. Dopalo mi se što ovo nije samo knjiga o ljudima koji su odlučili da naprave bend. Knjigu sam ocenila sa četiri zvezdice.


Druga knjiga koju sam pročitala je popularna Mi ostali samo živimo ovde, Patrika Nesa. U ovom delu postoje dve strane priče od kojih je jedna više, a jedna manje razrađena. Kompletna knjiga mi se sviđa, ali mislim da bi mi bila daleko zanimljivija da je druga strana priče razrađena, umesto ove koja jeste ili da je druga strana priče predstavljena kao drugi deo knjige. Ne bih previše da otkrivam, svakako ćete imati prilike da čitate više utisaka o ovoj knjizi. Ocenila sam je sa tri zvezdice.


Pošto je već uveliko mart, mogu da vam kažem da on nije mnogo srećnije prošao što se tiče čitanja. Svakako, neću sebe da teram da čitam, jer mi je važniji kvalitet, odnosno uživanje u čitanju knjiga koje mi se u tom momentu čitaju, od kvantiteta.

You Might Also Like

0 коментара