Favoriti meseca 2017: Favoriti marta

16:22:00

Mart je bio prilično okej mesec. Nekih lepih stvari je bilo manje nego što sam očekivala, ali su to nadoknadile neke druge, koje nisam mogla da naslutim.

Kada su koncertne omiljenosti u pitanju, prvog dana ovog meseca bila sam na koncertu ruskog stoner sastava Re-Stoned, koji mi je ostao u veoma lepom sećanju. Ovaj zvuk mi izuzetno prija, te mi je tako ceo koncert prošao veoma opušteno i pomogao mi da na neko vreme zaboravim na sve što me muči. Naravno, o njemu sam pisala detaljnije, tako da tekst možete pročitati ovde.

Ponovo na koncertu švedskog metal sastava Sabaton. Ovaj koncert bio je divan jer sam imala priliku da ponovo čujem bend koji jako volim, da čujem i upoznam jedan novi bend, kao i da uživo čujem legende heavy metala. Takođe sam provela vreme sa meni veoma dragim ljudima - sa nekima po dogovoru, a neke sam srela neplanirano, što je samo doprinelo dobrom raspoloženju. Detaljnije sam o ovom koncertu pisala takođe za Helly Cherry Webzine, a taj tekst možete pročitati ovde.

Gobline sam gledala toliko puta uživo. Međutim, ovaj koncert mi je poseban, zbog toga što su svirane neke pesme koje nikada nisam bila u prilici da čujem, a takođe su izrečene neke jako bitne stvari. Izveštaj sa koncerta možete pročitati ovde, a tekst o istom koncertu, ali iz potpuno drugačijeg ugla, moći ćete da čitate uskoro.

Švedski sastav Twilight Force i moja malenkost
U postu o februarskoj Sovinoj kutiji spomenula sam koliko volim stvarčice iz Biljine svaštaonice. Bilju sam pitala da mi napravi futrolicu za diktafon, a kako nisam bila zahtevna u smislu da mi materijal i boja nisu bili bitni, ona nije želela da mi naplati. Kako ja to nisam mogla da dozvolim, a ona novac nije želala da uzme, dogovorile smo se da pošaljem poruku na jedan od humanitarnih brojeva, te da tako nekom pomognemo. Ovo me je kod ove devojke još više oduševilo. Juče sam pronašla za koga ću da pošaljem poruku, a sada samo treba da uplatim dopunu i uradim to.


U školi medijske pismenosti, koju sam vam spominjala u jednom postu. jednu subotu u martu gostovala je novinarka televizije N1, Marija Antić, koja je sa nama razgovarala o televizijskom novinarstvu. Ovo je za mene bilo jedno od prijatnijih predavanja. Marija je bila veoma prijatna i spremna da odgovori na svako naše pitanje, te mislim da je ovo bio prvi put da smo probili termin predavanja zbog toga što su ljudi konstantno postavljali pitanja.

Takođe, moj prvi tekst za ovu školu objavljen je u meni veoma dragom portalu koji se bavi knjigama. U pitanju je portal Bookvar.

Predavanje Marije Antić, fotografija preuzeta sa fejsbuk stranice Centra za marginu
Shvatili ste već da su ovi favoriti totalna svaštara, tako da ću samo da nastavim dalje. Sledeća stanica - Jysk! Konačno sam uspela sebi da priuštim policu za knjige. Ozarim se svaki put kad pogledam u nju. Uvek mi je bila želja da imam lepu policu, a sada kada mi knjige konačno ne stoje svuda po stanu, osećam se prilično srećno. U Jysku sam kupila i ogromnu sveću u tegli sa motivnom lista, koji stoji na vrhu police, pored rama sa slikom koja ima isti motiv jer je kupljena na istom mestu.


Iako nekada ni u ludilu nisam želela da otkrivam svoj stomak, sada povremeno otkrijem jedan do jedan i po centimetar. Krop topovima se borim protiv letnjih vrućina, ali uz njih uvek oblačim najdublje moguće farmerke jer pupak ne sme da se vidi! U Terranovi sam ugledala jedan čiji mi se dezen jako svideo, a taj model majice/kropa tražila sam već neko vreme. Kako mi je bio baš lep, nisam mogla da se odlučim za jednu boju, pa sam uzela i crni i crveni/narandžasti.


I za kraj ove papazjanije, jedna kreativna papazjanija. nedavno sam oktrila fejsbuk stranicu Mnogo fin lik čije mi se pripovedanje svakodnevnih situacija u stihovima mnogo dopalo.

Preuzeto sa stranice Mnogo fin lik

You Might Also Like

2 коментара

  1. Hvala što si mi otkrila Mnogo Finog Lika.
    O krop topovima s ovom stomačinom mogu samo da sanjam xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Odlična je stranica, mislom da mi je to najbolje otkriće u poslednjih godinu dana.:D

      Hahahah ja apsolutno nemam stomak, pa sam se jedva nakanila da obučem nešto što mi minimalno otkriva stomak, a ima devojaka koje imaju stomake, a nose krop topove. Sve je do samopouzdanja.:D

      Избриши