Favoriti meseca 2017: Favoriti februara

13:32:00

Kako sam poslednjih dana mrzovoljna, ne vraća mi se na teme koje će me učiniti još mrzovoljnijom, pa tako neće biti treša februara i svoju punu pažnju posvećujem favoritima.

Neću da dužim, te počinjem odmah, muzikom, kao i svakog puta do sada. Prethodnog meseca sam otišla na samo jedan koncert, ali definitivno vredan spominjanja. Uživo sam slušala prelepe glasove Gregoriana. Nisam emotivna osoba, ali sam plakala prvih pet pesama koliko mi je sve to lepo zvučalo. A kad plačete uz Rammsteinovu Engel, definitivno nije toliko do emocije, koliko do lepote glasova ovih ljudi.  



Favorit ovog meseca je i jedno muzičko izdanje. Posle tri godine, konačno dočekah novi album sastava Brigand. Još uvek se upuštam u slušanje ovog albuma, ali već mi veoma prija, kao i ostatak muzike Briganda i njegovog prethodnika Jewy Sabataya. Zahvaljujući Veliboru Nikoliću, odmah po izlasku albuma stigao mi je i disk.

Prošli put sam vam spomenula da sam postigla dogovor sa jednom izdavačkom kućom. U međuvremenu je jedna postala tri. Tako sam vam predstavila knjigu koju sam dobila od Evro Booka, kao i onu koju sam dobila od Odiseje. Za nekoliko dana predtaviću vam dve knjige koje sam dobila od Kreativnog centra, a danas bi trebalo da konačno odem i pokupim još dve knjige iz Evro Booka, za koje zaista mislim da će vam se svideti. Osim što ne trošim novac na knjige, zaista uživam u pisanju o njima i jedva čekam da vam ispričam sve o kul knjigama koje vam još nisam predstavila.


Knjiga koja je apsolutni favorit februara je Izgubljen i nađen, Sali Grin. Sama za sebe je bila odlična, a takođe je bila veoma neočekivan ishod kompletne triologije Poluživot. Još ne mogu da se otmem utisku.


U februaru sam primljena u Školu medijske pismenosti, koju sam vam spomenula kada sam pisala o izveštavanju medija kada je u pitanju nasilje prema ženama. Iako je prošlo tek dva predavanja, nosim veoma pozitivne utiske. Interesuju me teme koje obrađujemo i volim da se uključim u diskusiju. Mislim da će ovo biti jedno lepo iskustvo.



You Might Also Like

0 коментара