Unboxing: Book & Beauty Box - februar 2017.

14:36:00

Dok neke kutije iznenađenja sa knjigom prestaju da postoje, a druge se vraćaju sa pauze, pojavila se i jedna nova, nešto drugačija. Book & Beauty Box je, kako sami kažu, kutija iznenađenja za knjigoljupke koje vole da izgledaju lepo ali i za beauty queens koje vole da čitaju. Dakle, u njoj bi trebalo da se nađu knjiga i razne bookish stvarčice, kao i beauty proizvodi. U januaru je u ponudi bilo 15 kutija i, koliko sam upućena, sve su rasprodate, što je lep start.

Ono po čemu se još ova kutija razlikuje od ostalih koje možete da naručite je to što možete da birate žanr knjige koju ćete dobiti, te tako osigurate da ona, kao najvredniji predmet u kutiji i poenta iste, ne bude totalni promašaj. Ja sam ovog meseca odabrala fantastiku. Razmišljala sam o tome da tražim epsku fantastiku, ali sam želela da ostavim ekipi prostora da odabere.


Što se tiče prvog utiska o ovoj kutiji, moram da kažem da mislim da je loš potez uzeti ovoliku kutiju. Znam da možda zvuči glupo, ali sve ovo je moglo stati u duplo manju kutiju. Ovolika kutija izgleda poluprazno, te odmah nastupa razočaranje zbog malog broja dobijenih stvari, iako je taj broj, u stvari, sasvim pristojan.

Knjiga koju sam dobila u ovoj kutiji je mešavina drame i fantastike pod nazivom Stanica jedanaest, koju je napisala Emili Sent Džon Mandel. Sinopsis mi zvuči zanimljivo, mada u njemu ne vidim ni trunku fantastike. Ali, ako se sviđa Dž. R. R. Martinu, sumnjam da će meni biti loša. Knjiga je Vulkanovo izdanje, a maloprodajna cena iznosi 800 dinara.


Uz knjigu sam dobila plastificirani bukmarker, koji izgleda prilično lepo. Rekla bih da je dizajn odštampan na papiru, pa je potom plastificirano, što je lepo, jer je uloženo barem malo truda u odabir i izradnju, nisu kupljeni gotovi.


Ono što me je posebno iznenadilo je blok sa stikerima, koji ima popriličan broj papira i biće mi odličan za beleške. Kako je ekipa zaboravila (ili nije htela) da sa bloka skine cenu, videla sam da košta 140 dinara.


U blokčiću sam našla još dva plastificirana bukmarkera, jedan odštampan, a drugi crtan flomasterima. Pre neki dan sam videla you fell asleep here bukmarker i oduševila se idejom, a sada imam svoj, što me veoma raduje.


Takođe sam dobila i tri flomastera - plavi, crni i crveni (koji je baš želeo da na fotografiji izgleda narandžasto) kod kojih me je obradovalo to što ne probijaju kroz papir.


Ono što se nekako ustalilo u kutijama s knjigama su minijaturne štipaljke. Čekam da ih sakupim dovoljno, pa da razvučem kanap i na njega pokačim fotografije.


Kada je u pitanju beauty aspekt kutije, ono što je ekipa BB kutije unapred otkrila da će se naći u kutiji je Oriflame Sweden Golden Edition krema za ruke. Svi mi govore kako imam mekane ruke, a ja pritom ne koristim nikakvu kremu. Jedva čekam da vidim kakva će sada biti situacija, kada ovo pakovanje kreme budem nosila u torbi i svuda mogla da mackam ruke. Krema nema neki miris, nije masna, koža je lepo upija. Verujem da će biti odlična kao i druge Oriflame kreme.

U kutiji se takođe našla i hidratantna maska za lice sa ekstraktom zelenog čaja, krastavca i pantenolom. Radoznala sam da vidim da li nakon jednog korišćenja ima neke razlike.


U kutiji se takođe našlo i Hemanis labelo. Mislim da se u ovoj kutiji moglo naći nešto drugo, s ozirom na to da sam Hemanis labelo dobila i u kutiji koje nema beauty u svom nazivu. Ovog puta je u pitanju labelo od višnje. Ovo labelo je skroz u redu, ali ja koristim muška labela jer ne mogu da podnesem taj osećaj da su mi usta masna (iako ovo labelo zapravo nije toliko masno). Na ustima se uopšte ne presijava i uopšte se ne vidi da ga nosite, što je super. Verujem da će neko kome ga poklonim uživati u korišćenju. Mislim da je okvirna cena ovog labela 100 dinara.


Poslednja stvar u ovoj kutiji je simpatična narukvica sa slonićem. Nosiću je iako ne volim narukvice jer volim jednostavan, minimalističan nakit. Nisam oduševljena njome samo zato što tako nešto mogu da napravim sama za 10 minuta. Pošto se bavim izradom nakita, znam da je ovu narukvicu moguće napraviti za 30-40 dinara. Naravno, ako ih kupujete (kod ljudi koji na svoj nakit stavljaju razumne cene) možete ih naći za nekih 150 dinara.


Kutija se, generalno gledano, isplatila. Mislim da je skroz u redu to što su sami napravili bukmakere jer onda novac mogu da preusmere na nešto drugo. Nisam oduševljena, ali sam zadovoljna. Smatram da treba u elemente kutije uložiti malo više kreativnosti, ali mi se jako sviđa što je svaka stvar u ovoj kutiji korisna. Nema nijedne stvari za koju bih rekla da ne znam šta ću s njom.

Ono što je generalni utisak je da je ovo više bila book & stationary kutija, nego book & beauty, ali to meni zapravo odgovara. Apelujem na to da neko napravi book & stationary kutiju!

Kako je ova kutija namenjena devojkama zbog samog beauty aspekta, ova ekipa je napravila jedan pametan potez, pa će tako od sledećeg meseca biti dostupne posebno beauty i posebno book kutije po ceni od 1200 dinara, dok će book & beauty kutija nastaviti da se prodaje po ceni od 1400 dinara, kao i ova prva. U cene kutija je uračunata poštarina, a šalju se Post Expressom.

Generalni utisci su pozitivni, sa akcentom na to da se ne pakuje sadržaj u velike koje će izgledati prazno, kao i da se u sadržaj uloži više kreativnosti. Iako zbog finansijske situacije smanjujem kupovinu knjiga, a samim tim i kutija sa knjigama, verujem da ću naručiti book box sledećeg meseca, čisto da vidim kakav će sadržaj biti kada elementi kutije u potpunosti budu posvećeni temi knjiga.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Svidja mi se ideja, da postoji i ovakva kutija. Samo mislim da bi trebalo da ima vise beaty proizvoda ako je to vec koncept kutije. Ali verujem da ce napredovati u buducnosti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja pomislila. Ili, ako ih već nema mnogo, da budu malo drugačiji. Labelo mi tu nekako ne štima.

      Избриши
  2. Анониман3. март 2017. 02:09

    Da nema tebe ne bih ni znao da postoje ove kutije, mada bi mogli malo da ih prilagode i muskoj populaciji. :) Nego htedoh da te pitam za neke preporuke. Video sam da Dereta ima neku kul akciju do 8-og marta, 3 knjige za 999rsd sto je stvarno super povoljno, ali je problem sto se rasplinem na puno naslova i ne mogu da odaberem. Nisam ranije citao nista od njihovih izdanja, pa bih voleo da mi das neku preporuku jer mislim da imamo slican ukus po pitanju knjiga. Sta je ono sto nikako ne smem da propustim?
    Hvala ti.

    Dado. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što rekoh u tekstu, od martovske kutije možeš da naručiš posebno Book kutiju, bez beauty proizvoda.

      Takođe ću u martu pisati o povratničkoj Infinity kutiji, koju pre nisam naručivala jer mi se nije svidela, ali čini mi se da sad spremaju nešto baš dobro. U martovskoj kutiji će, između ostalog, biti dve knjige (jedna romansirana biografija velikog pisca i jedan roman sa primesama mistike i istorije 20 veka) i, izgleda, majica.

      Nakon toga ću naručiti aprilsku KZM kutiju jer je poslednja, a onda na neko vreme iskulirati od kutija i taj novac preusmeriti na to da kupim novu Sendmen grafičku novelu i prve dve knjige Korto Malteze stripa.

      Što se Derete tiče, nisam sigurna da su im sva izdanja na popustu. Mislim da su samo ona ženskasta, ali možda grešim, proveri. Što se njihovih knjiga tiče, uglavnom sam čitala stručnu literaturu. Ono što volim od beletristike, a da su oni izdali, je serijal Sedam svetskih čuda Ketrin Roberts (fiktivne su priče, ali se svaka odvija oko jednog čuda), ali mislim da nisu reizdavali, tako da je moguće da nekih delova više nema (ali zato je tu Kupindo). Velika mi je želja da pročitam Metro serijal. Imaju potencijalno dobre biografije (ACDC, Neil Young, Cohen, Tom Waits). To je ono u šta sam upućena.

      Nema na čemu, hvala tebi na čitanju.:)

      Избриши