Knjiški moljac: Wrap Up - decembar 2016. + januar 2017.

08:30:00

Kao i book haul, spojila sam i wrap up, odnosno pročitane knjige, decembra i januara. Iskrena da budem, zadovoljna sam brojem pročitanih knjiga, te se nadam da će u narednim mesecima on barem ostati konstantan.

Tokom decembra sam pročitala tri knjige, odnosno 509 stranica.

Prva knjiga koju sam pročitala bila je elektronska verzija Leša u Fundusu, Mirjane Durđević. Ova knjiga mi je ostavila gorak ukus u ustima. Bila sam izuzetno iznervirana po završetku čitanja. Ocenila sam je sa dve zvezdice samo zato što je priča imala potencijal da se razvije u nešto super i veći deo romana mi jeste bio interesantan.


Nakon što sam nabavila knjigu Skroz istinit dnevnik jednog povremenog indijanca, Šermana Aleksija, jednostavno sam morala odmah da se latim čitanja, te sam je pročitala za jednu do dve večeri. Ova knjiga je bila najbliže tome da me dovede do suza. Ocenila sam je sa maksimalnih pet zvezdica jer je u pitanju stvarno divna novela puna odličnih misli i pozitivnih poruka.


Kraj meseca prošao je uz novelu s početka dvadesetog veka koja obiluje mislima čuvenog Kazanove, ali ovog puta u krizi srednjih godina. Povratku kazanove, Artura Šniclera, dala sam tri zvezdice. Psihološka strana romana jeste odlična i znam da je upravo ona poenta, ali mi je ipak falilo radnje.


Tokom januara je proj pročitanih knjiga nešto porastao, te sam ih pročitala pet, što je zbir od 1560 stranica.


U januarskoj KZM kutiji dobila sam knjigu If I Was Your Girl, Meredith Russo, koja mi je probudila želju za čitanjem na engleskom, te sam je vrlo brzo i pročitala. Kroz dva dana moći ćete i da pročitate moje utiske o ovoj knjizi. Knjigu sam ocenila sa četiri zvezdice. Ovo delo pruža uvid u to sa kakvim sve opasnostima mogu da se suoče transgender osobe samo zato što su to što jesu.


Nakon ovoga želja za čitanjem na engleskom je i dalje bila prisutna, pa sam uzela knjigu koju sam dobila u oktobarskoj KZM kutiji sa knjigom na engleskom jeziku. U pitanju je knjiga Instructions for a Second-hand Heart, koju je napisala Tamsyn Murray. Takođe je u pitanju jedna priča koja može da podigne svest o odgređenim stvarima. Ocenila sam je sa čeriti zvezdice.


Onda je došao red na jednu trilogiju. Prvi deo triologije Poluživot (Half Bad), pod nazivom Crno srce, Sali Grin je fantastičan! Malo je reći da sam se oduševila radnjom, Knjiga je dobila najsjajnijih mogućih pet zvezdica od mene i odmah sam se latila sledećeg dela.


Drugi deo, pod nazivom Crno srce, se nastavio nešto slabije nego prvi. Taman kad sam pomislila da je knjiga dobra, ali da ne može da parira prvoj, desio plot twist koji me je oduvao! Tako je i ova knjiga od mene dobila pet zvezdica.


Poslednja knjiga koju sam pročitala ovog meseca je poklon koji sam dobila kao znak saradnje sa izdavačkom kućom Odiseja. U pitanju je Krv zimske noći, Markusa Sedžvika. Ovo je jedna od najneobičnijih, ako ne i najneobičnija knjiga koju sam čitala. Izuzetno je interesantna, a simbolika koja se u njoj javlja je veoma jaka. Ocenila sam je sa četiri zvezdice.


Osam pročitanih knjiga u dva meseca, od kojih je jedan mesec pred ispitni rok, a drugi onaj u kojem se ispitni rok odvija, smratram super skorom. Trenutno sam dve knjige ispred svog Goodreads čitalačkog izazova. Nadam se da ću da nastavim ovako, pa da ću do kraja godine pročitati više od 40 zacrtanih knjiga.

You Might Also Like

0 коментара