Unboxing: Sovina pošiljka - januar 2017.

15:42:00


Kada sam na internetu primetila novu kutiju iznenađenja sa knjigom, jednostavno sam morala da je naručim i vidim šta se u njoj nalazi.

Sovina pošiljka je kutija koja sadrži knjigu i nekoliko stvarčica u vezi sa knjigama. Za razliku od KZM kutije, koju sam do sada otvarala, Sovina pošiljka je tematska kutija. Januarska je, logično, bila novogodišnja. Pribojavala sam se da mi sadržaj neće leći jer ne ludim za prazničnom atmosferom, ali prilično sam se prijatno iznenadila. Mada, moram priznati da sam, bez obzira na brigu oko tematike, imala odličan osećaj što se ove kutije tiče.

Kada mi je poštar oko pola 10 ujutru pozvonio, sjurila sam dole u pidžami i jednako brzo se popela, već usput skidajuči onaj najlon post ekspresa, kako bih mogla da otvorim kutiju čim kročim u stan. Osećala sam se kao da mi u životu nikad ništa slično nije stiglo. Na fotografijama na instagramu sam videla da svaka kutija ima prikačenu jelkicu sa imenom primaoca, ali moja jelkica je nestala u poštarskoj akciji.


Papir na kojem je pisalo šta se sve u kutiji nalazi, bio je u koverti brižljivo uvezanoj crvenom mašnicom, sa koje je visilo belo pero. Sviđa mi se što se pri pripremanju ove kutije pazilo i na najsitnije detalje.


Iako je bila na dnu, počeću od knjige, kao i svaki put. U ovoj kutiji dobila sam knjigu Jedne zimske noći, Sajmona Sibaga Montefjorea. Iako sinopsis nagoveštava ljubavne priče, nadam se da one neće zaokupiti celu priču jer se ipak radi o ratnom periodu.


Iskreno, kada sam naručivala ovu kutiju, priželjkivala sam da mi stigne jedna od onih sveća u kutijici, kakve ljudi stalno dobijaju u stranim kutijama ovog tipa, kao što je OwlCrate. I, evo je! Bila sam srećna kao malo dete. Sveća ima miris macaroon kolačića. Konkretno ova miriši na kokos. Nisam neki ljubitelj tog mirisa, pomalo me podseća na onaj miris jelkica u autu, ali kako miris nije prejak, to mi nije zasmetalo, pa sam potpuno zadovoljna ovom svećom.


Uvezane crvenom mašnicom na tufne, dobila sam i dve washi trake. Obožavam ove trake i drago mi je da ih dobijam u ovakvim kutijama, pa ne moram da odvajam dodatni novac na kupovinu istih.


Upakovane u kesicu, dobila sam i tri kesice Teekanne čaja. Ovo naizgled nije ništa posebno, ali ja jako volim čaj i baš sam se oduševila. Nekako mi je ovo baš simpatičan gest. Kada sam otvorila kesicu da vidim koje sam ukuse dobila, višnja je tako jako zamirisala, da sam morala odmah da je skuvam.


Ovaj ukras je jedina stvarčica koja me je ostavila ravnodušnom i sa kojom nemam pojma šta ću. Ne mislim da je ubačena čisto da bi bila jedna stvar više u kutiji, već mi deluje da je tu simbolično. Ipak je u pitanju novogodišnja kutija. Najverovatnije ću ovaj ukras vezati na neki paketić. Tako ću ga iskoristiti i neće mi se vući po stanu.


U ovoj kutiji dobila sam najkvalitetniji bukmarker ikada! Osim toga što je veoma lep, napravljen je od čvrstog kartona i deluje veoma zanimljivo. Dekupaž motiv na samom bukmarkeru mi se jako sviđa. Bukmarker je unikatan i delo je vrednih ruku devojke koja ih prodaje pod nazivom Crafty Chaos Art. Posetite njenu Fejsbuk stranicu, kao i Instagram profil!


Kada sam mislila da je to to, uzela sam onaj spisak sa početka da proverim da li je sve tu. Shvatila sam da mi jedna stvaričica fali. Uzeh kutiju, ispreturah po ciklama i belim tračicama krep papira koje se u njoj nalaze, te iskopah poslednju, veoma slatku stvar - maleni bedž sa čarapicama. Kao ljubitelj bedževa, apsolutno sam oduševljena ovim i nosiću ga kako za vreme praznika, tako i nakon njih. Bedž je ruku delo devojke iz Must have prodavnice. Posetila sam njenu Fejsbuk stranicu, kao i Instagram profil (a isto preporučujem i vama) i našla barem još dva bedža koje ću morati da naručim jer su neodoljivi.


Sada sledi pitanje koliko je kutija plaćena, kao i koliko se isplatila i ono najbitnije, da li sam ja zadovoljna. Cena kutije iznosti 1300 dinara, što nije strašno jer se kutija šalje PostExpress-om, čija je poštarina skuplja, pa tako 250 do 300 dinara odmah otpada na poštarinu.

Cena knjige bez popusta je skoro 800 dinara, što je sasvim solidno. Znam da ovakve washi trakice koštaju oko 30 dinara po komadu, a ono što sam uspela da ulovim je da su bedževi 100 dinara. Kada se samo to sabere, to je već 1000 dinara. Ako vam to ne govori da se kutija isplatila, onda ništa neće.

Što se mog utiska tiče, prezadovoljna sam! Sovina pošiljka od samog starta izgleda onako kako ovakav tip kutija treba da izgleda. Mesta za poboljšanje uvek ima, tako da zamislite kako će tek sadržaj kutije izgledati kada se uhodaju i reše da ga još poboljšaju! Nastaviću da naručujem ovu kutiju svakog meseca, iako pomalo zazirem od febrarske teme, a to je ljubav, jer znam da ne može da me zaobiđe neki ljubić. Sovice, molim te, donesi mi barem neki krimi ljubić, fantazi ljubić ili slično, da budem na manjim mukama.

You Might Also Like

0 коментара