Unboxing: KZM kutija (knjiga na srpskom) - novembar 2016.

10:12:00



Nakon Sajma knjiga, definitivno nisam imala novca da u novembru uzmem obe kutije koje je spremila ekipa iz Knjižare za mlade. Imala sam nameru da uzmem samo kutiju sa knjigom na engleskom jeziku jer su se te kutije pokazale kao kreativnije, sa boljim stvarčicama koje uz knjigu idu, a takođe imam dovoljno knjiga na srpskom, dok na engleskom imam samo nekoliko.

Međutim, zbog frke sa poštarima i jurcanja za oktobarskim kutijama, totalno sam zaboravila da je naručim. Podsetio me je Instagram post Knjižare za mlade u kojem je pisalo da je taj dan poslednji za naručivanje i da kutija sa knjigom na engleskom jeziku više nema. Tako sam naručila kutiju sa knjigom na srpskom jeziku.

Najavljeno je da će KZM kutija od sada biti duplo veća, sa duplo više sadržaja, te se zbog težine, pa samim tim i povećanja poštarine, cena kutije sa 950 dinara popela na 1150 dinara.

Ovog puta, vraćen je onaj veo misterije - sadržaj kutije je pokriven papirom i umesto običnog belog papira ugledale smo crni krep papir. Marija i ja smo ga znatiželjno sklonile, kako bismo videle sadržaj kutije.



Nisam ljubitelj klasika, ali sam prekjuče, gledajući neke videe na jutjubu, pomislila kako bih volela da pročitam Džejn Ejr, Šarlot bronte. Juče mi je u KZM kutiji stiglo novo, Vulkanovo ukoričeno izdanje ove knjige, izdato ove godine! Izdanje je prelepo, a unutrašnjost korica je zlatna, što me je oduševilo! Takođe, pre nedelju dana sam sa dečkom pričala o tome kako su super knjige koje imaju bukmarker u vidu platnene tračice koja je deo same knjige. I, pogodite šta! Ovo izdanje ima tračicu. KZM ekipa je, izgleda, počela da špijunira ili čita misli! Maloprodajna cena ove knjige je 900 dinara.



Nakon što sam izrazila svoje oduševljenje ovomesečnom knjigom, možemo da pređemo ostatak kutije. Ovog puta bukmarker nije izostao, s tim što, s obzirom da nisam ljubitelj Hari Potera, nisam oduševljena njime. Takođe sam dobila još ex libris nalepnica za knjige, kojima sam oduševljena i četiri lepe kovertice za slučaj da želim nekome da dam pismo ili novogodišnju čestitku. Malo sam se razočarala kad sam videla da nema nijedne čestitkice, ali mi to nije toliko bitno.



I ovog puta dobila sam ona čuda na štapiću, koja nemam pojma kako se zovu, s tim što su sada kartonska, prava za fotkanje. Videla sam da je jedna devojka dobila hipsterske naočare i martini, dok su meni zapale tijara i nešto za šta mislim da je mini verzija Deda Mrazove brade. Sada mogu da budem bradata princeza! Takođe, serija dobijanja štipaljkica se nastavlja. Ovog puta je štipaljkica u formi novogodišnje jelke. Čekam da stigne još koja, pa da izradim fotografije, pružim kanapčić duž zida i iskoristim štipaljkice. Najglomazniji deo ove kutije je svakako mala, zelena nilski konj kasica u kojoj od sada mogu da štedim za buduće KZM kutije.



Ono što me je baš oduševilo je beli ram sa uramljenim papirom na kojem piše #life. Obožavam ovakve ramove i planirala sam da odštampam i uramim nešto slično, tako da mi je ovo baš super došlo. Jedva čekam da nabavim policu. Ovaj ram će na njoj imati posebno mesto, a do tada će stajati na mom radnom stolu, gde se takođe odlično uklapa. Kada sam videla da na pozadini celofana, u kojem je ram bio piše Jysk, morala sam da proverim cenu (svi mi želimo da znamo koliko se kutija isplatila). Ovakav ram sam na njihovom sajtu našla jedino u kompletu sa druga četiri rama. Cena kompleta je 1500 dinara. Čak i da je KZM ekipa kupila komplet, pa podelila na pet kutija, to je i dalje 300 dinara po ramu, što dodaje vrednost ovomesečnoj kutiji. 



Ova kutija jesta bila duplo veća. Da li je imala više sadržaja? Nije. Samo su neki elementi bili glomazni i ne bi stali u manju verziju kutije. Da li se kutija isplatila? Svakako da jeste! Da ste odlučili da odete i kupite samo knjigu i ram, platili biste ih više nego kompletnu kutiju. Novembarska kutija - approved!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Ako ti se ne svidi knjiga, a pozelis popravni sa Sarlot, probaj sa Vilet. Zbog te knjige mi se ona najvise svidja od sestara Bronte, a ni sama nisam bas fan klasika :-)

    ОдговориИзбриши