Unboxing: KZM kutija (knjiga na srpskom) - oktobar 2016.

14:33:00



Nakon komplikovanog puta i malčice izazvanog stresa, koje sam vam opisala u oktobarskom Trešu meseca, oktobarske kutije Knjižare za mlade su konačno stigle. Ovaj post će se, kao što vidite iz naslova, baviti onom sa knjigom na srpskom jeziku.



S obzirom na to da sam preko stvari očekivala papir kao i do sada, nisam bila preterano uzbuđena prilikom otvaranja same kutije. Međutim, papira nije bilo i iznenađenje i ovuševljenje su me strefili u sekundi.

Počećemo od onoga što se na slici ne vidi - knjige. U pitanju je Zvezda padalica Stefani Kliford. Kao i uvek, sinopsis ćemo razraditi u mesečnom book haul-u. Ono što sada mogu da kažem je da već vidim da knjiga nije moja šoljica čaja. Ne bi bila ni da imam petnaest, jer me ni tada nisu zanimale ženskaste knjige. Svakako ću je pročitati jer nekada valja promeniti žanr. Samo se nadam da se priča više oslanja na ono što se glavnoj junakinji događa, a ne na neku čizi ljubavnu priču. Nikad se ne zna, možda mi se priča svidi. A ukoliko bude obrnuto, pokloniću je nekome ili jednostavno sačekati sledeću Čitam čitaš razmenu i zameniti je za nešto što mi više odgovara.



Neobična stvar je da ovog meseca među ostalim stvarčicama u kutiji nije bilo bukmarkera. To me je pomalo rastužilo jer zaista volim bukmarkere, ali nije uticalo na moje mišljenje o ovoj kutiji.

Ono što se nalazilo u kutiji je, za početkak jedna od onih stvarčica na štapiću, sa kojima možete i da se fotkate. Gospode, ja čak ne znam ni kako se to zove... Elem, u pitanju su usta i na njih su bile zakačene minijaturne štipaljkice koje su preslatke! Iako nisam pobornik takve dekoracije, ovo mi je prilično simpatično, tako da ću naći mesto u stanu na kojem ću držati ovaj ukras. Takođe sam dobila i bubamarice. Otkriću vam nešto - ja obožavam te bubamarice koje se lepe na stvari. Bukvalno sam cičala kao dete kad sam  ih ugledala. Ove dve će se pridružiti jednoj koju već imam na monitoru.



Ono što me je stvarno obradovali je washi tape. Bukvalno sam juče razmišljala o tome kako s neta moram da naručim gomilu jer kod nas nemaju da se kupe lepe i kako će mi biti baš smor da čekam dve do tri nedelje da mi stignu. Što se mene tiče, može po jedna trakica u svakoj kutiji! Neću ni da komentarišem koliko je lepa.

U međuvremenu sam saznala gde mogu da nabavim baš ovakve trake, tako da ću ih kupiti u raznim bojama.



Naravno, KZM ekipa ne bi bila KZM ekipa kad me ne bi opremila sveščicama ili blokčićima. Oduševili su me i ovaj put. Dobila sam blokčić na istu temu kao onaj koji sam dobila prošlog meseca u kutiji sa knjigom na engleskom jeziku, kao i blokčić kreiran poput tableta, koji mogu da koristim za beleške, a koji ima priličan broj stranica, što me je oduševilo.



To bi bilo to što se tiče oktobarske kutije na srpskom jeziku. Kutija se definitivno isplatila. Da podsetim, cena ove kutije zajedno sa poštarinom iznosila 950 dinara. Cena knjige koju sam dobila je 900 dinara, što već pokazuje da se kutija isplati. Knjiga ovog meseca možda nije nešto što meni odgovara, ali morate da prihvatite da to može da se desi kada uđete u ovu igru u kojoj ne znate šta ćete dobiti. S druge strane, oduševljena sam svim stvarčicama koje su stigle uz knjigu.

You Might Also Like

4 коментара

  1. WoW... Bas mi se svidja, ovo moram da narucim i ja. Moja mama je skoro narucila PMS paket i odusevile smo se obe (mozes videti ovde:http://www.mojciklus.com/) P.S. I ja obozavam ovakve kutije!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je super stvar u pitanju! Naravno, s obzirom na to da je u pitanju nasumično slanje sadržaja, ne može se uvek potrefiti da svaka stvar u kutiji oduševi, ali uvek će biti barem jedna. Vredi naručiti.:)

      Избриши
  2. Blog je divan, pozdrav od ČitamЧиташ tima! :)

    ОдговориИзбриши