Knjiški moljac: Sedam smrtnih grehova čitanja - Book tag

15:03:00

Pre nekoliko dana sam u grupi Blogeri primetile zanimljiv post blogerke koju čitam. Na svom blogu Stsh's Book Corner objavila je post pod istim nazivom kao što je ovaj koji trenutno čitate. Ovaj book tag mi se veoma svideo, te sam se smatrala tagovanom, kao što je napomenuto na kraju spomenutog posta i odlučila da sa vama prođem kroz ovih sedam smrtnih grehova čitanja.

Pa, prečešljajmo poznatih sedam smrtnih grehova (čitanja) pape Grgura Velikog!


Pohlepa (najskuplja i najjeftinija knjiga koju poseduješ)

Što se tiče najskuplje knjige koju posedujem ne bih mogla da izdvojim nijednu, jer ne kupujem previše skupe knjige. Ukoliko mi je knjiga preskupa u radnji, nabavim je preko interneta za manje novca. Mislim da je najviše što sam dala za knjigu oko 1300 dinara, ali imam mnogo knjiga te vrednosti, tako da ne bih izdvajala. U poslednje vreme sam bacila oko na neke malo skuplje knjige, pa će se ovo možda promeniti ako u nekom momentu za to budem imala novca.

Što se tiče najjeftinije knjige, to bi bila Njena tranzicija Darka Kovačevića, za koju sam dala 50 dinara. Tačnije, primerak novina Danas sam platila 50 dinara, a knjigu dobila kao poklon. Ali pošto ove novine svakodnevno dobijam besplatno, računaću da je i ovog puta bilo tako, te da sam platila knjigu.



Bes (pisac sa kojim imaš love/hate odnos)

Nikada mi se nije desilo da neka dela jednog pisca volim, dok mi se druga ne dopadaju. Sva su dobila ili pozitivnu, ili negativnu ocenu. Međutim, postoji pisac sa kojim imam ovakav odnos, samo u malo drugačijem pogledu. U pitanju je Lemoni Sniket. Koliko obožavam priču koju je kreirao u Seriji nesrećnih događaja, toliko me iritira njegov način pisanja tih knjiga. Kako i zbog čega je to tako, možete pročitati u utiscima o ovim knjigama, a ukoliko vas interesuje, možete saznati i zbog čega mislim da je film daleko bolji
Nakon shameles promo-a, možemo da nastavimo dalje sa smrtnim grehovima.



Proždrljivost (knjiga koju si progutala nekoliko puta, bez trunke griže savesti)

Bez razmišljanja mogu da kažem da je to Mali Princ. To je knjiga koju sam pročitala ubedljivo najviše puta u svom životu i koju planiram da pročitam još mnogo puta. Uvek kažem da je treba čitati na svakih nekoliko godina jer, što smo stariji, sve drugačije razumemo ovu priču.



Lenjost (knjiga koju si zapostavila zbog lenjosti)

Ovog puta ću navesti dve knjige. Razlog zbog kojeg ih godinama nisam pročitala je čista lenjost, s tim da sam počinjala više puta i bile su mi zanimljive, te razlog njihovog ostavljanja po strani definitivno nije to što su loše. U pitanju su Poslednji mohikanac Džejmsa Fenimora Kupera i Zbogom mojih petnaest godina Kloda Kampanja.



Ponos (knjiga o kojoj najčešće pričaš kako bi se predstavila kao intelektualac)

Pošto zazirem od klasika, nisam neko ko se hvali čitanjem velikih ruskih pisaca ili čime sličnim. Ako treba da se pohvalim, za to ću da iskoristim nešto od gradiva koje čitam za fakultet. Nešto u opusu od Platona do Krugmana.



Požuda (tvoja knjiška simpatija)

To može i mora biti samo Vukodav. Ne nalazim često knjiške simpatije. Upijam priču, ali ne zamišljam likove detaljno, već na osnovu opisa imam samo generalnu predstavu o izgledu lika. Više se unosim u samu priču i kreirane svetove u delima, nego u kreiranje likova. Međutim, Vukodav je posebna priča.



Zavist (knjiga koju bi volela da dobiješ na poklon)

Neke od knjiga koje bih volela da dobijem na poklon su Tolkinova biografija, Encyclopedia Gothica, one prelepe gotičke knjige koje Vulkan ima na engleskom jeziku, a imaju tematiku vampira, duhova ili strašnih priča i još nečega i sva ona prelepa izdanja knjiga koja je dovoljno imati samo da im gledaš korice. Razlog zbog kojeg sam navela baš ove knjige je što znam da ja sigurno u skorije vreme neću imati novca za njih, pa je lepo da zamišljam kako bi neko imao novca da ih kupi i pokloni mi ih.

You Might Also Like

0 коментара