Unboxing: KZM kutija (knjiga na engleskom) - septembar 2016.

15:21:00



U septembru sam odlučila da naručim dve KZM kutije Knjižare za mlade. Jednu sa knjigom na srpskom, a drugu sa knjigom na engleskom jeziku. Utiske o prvoj kutiji mogli ste da čitate u jučerašnjem postu, dok su danas utisci bolji.




Knjiga koju sam dobila u ovoj kutiji je Bad Luck Pseudonimusa Boša. Odmah sam se zaljubila u ovo alteregovsko ime i prezime.

Bad Luck je, nažalost, drugi deo duologije The Secret Series. No, nema veze, pronašla sam prvi deo na netu, za pristojnu cenu.

Sinopsis, koji ćete moći da pročiate sutra u Book Haul-u, deluje veoma primamljivo, ali takođe ne znam šta da očekujem, jer u sinopsisu piše o čemu sve knjiga nije. Videćemo kako će sve to da izgleda. Od prvog novca naručujem orvi deo, maratonujem oba i onda vam javljam utiske.

Obožavam KZM ekipu jer me konstantno snabdevaju kojekakvim sveščicama i blokčićima. Ovog puta sam dobila totalno hipsterski Ceep calm blokčić sa spiralom, kao i minijaturni blokčić sa starkama na korici. Ono što me je vratilo u detinjstvo je nevidljiva hemijska, koja postane vidljiva tek kada tekst obasjate lampicom koja se nalazi na poklopcu. Ako me sećanje dobro služi, ove hemijske sam dobijala u sirupu za kašalj.



Takođe, uz redovnu porciju bukmarkera, koji je u ovom slučaju sa motivom Alise u Zemlji čuda i prelep je, stigla su i dva this book belongs to stikera i citat iz knjige Vanishing Girls. Sviđa mi se što su ovi citati svaki put kvalitetno odrađeni, pa će moći da krase policu koju uskoro planiram da kupim.



Za kraj me je usrećio jedan smajli, koji već stoji na mom frižideru. Obožavam magnete. Uvek sam ih volela i gledala da imam neke baš baš lepe na svom frižideru.



Kutija je, sve u svemu, bila super. Utisci su pozitivni jer sam unutra našla stvari koje volim i ni u jednom momentu nsam pogledala u nešto i pomislila kako ne znam šta da radim sa tim. Plus za septembarsku englesku kutiju. Nadam se da će oktobarska biti i bolja.

You Might Also Like

0 коментара