Favoriti meseca 2016: September favourites

13:42:00

Početkom septembra sa radom je počeo novi portal pod nazivom PRIS. Nakon mnogih uspona, padova i cimanja, uspeli smo da postavimo sajt na noge. Do sada smo dobili podršku nogih bendova i odradili veoma kvalitetne intervjue. Kako kreće sezona svirki, biće i mnogo izveštaja. Čekirajte naš sajt i jutjub kanal. Nećete zažaliti!
Niko vam ne brani i da zapratite naš instagram profil.



Nastaviću sa temom sajta, Moj prvi intervju za ovaj sajt odigrao se na moj rođendan i to sa Vladom iz Goblina. Bio je to jako prijatan razgovor, a kompletan produkt uopšte nije loš. Rešili smo da vam na sajtu, kada god možemo, prenosimo kompletnu atmosferu intervjua, te stoga snimamo videe.




Prilikom minijaturnog obeležavanja rođendana, od dragih mi ljudi sam dobila divne poklone. Ova ekipica me definitivno dobro poznaje i zna šta volim.

Фотографија корисника Sugar Pill (@_semjonova_) дана

Na neki način, rođendanski poklon sam dobila i od benda koji jako volim. U nagradnoj igri benda Kalevala, dobila sam besplatan download njihovog albuma Luna i Groš.



Nedelju dana nakon rođendana sedim u stanu u Norveškoj. Iako sam ovde tek četiri dana i zbog kiše nisam mogla previše toga da obiđem, već mogu ovo da stavim u omiljenosti meseca, s obzirom na to da sam iskusila putovanje avionom, videla Severno more i prošetala norveškim tlom.

Фотографија корисника Sugar Pill (@_semjonova_) дана


Prvi dan koji sam provela u Norveškoj bio je izuzetno kišovit. Stajala sam na terasi, posmatrala pljusak i nisam znala šta ću od sebe. Pogledah u prozor i videh sestrinu dekoraciju. Ogmah sam u tome videla dobru fotku. A očigledno je bila dovoljno dobra i za italijanski Vogue, jer su mi prihvatili fotku posle oko godinu dana.


You Might Also Like

0 коментара