Unboxing: KZM kutija - jul 2016.

14:28:00



Obožavam da gledam unboxing videe, pogotovo ako su u vezi sa knjigama. Odlučila sam da vidim da li kutije iznenađenja u kojima se nalazi knjiga i svarčice u vezi sa knjigama postoje kod nas i tako naišla na Infinity box, koja mi se nije svidela i KZM kutiju.

KZM kutija je paket iznenađenja koji šalje Knjižara za mlade. Nisam htela da se zalećem, pa sam prvo proverila kakvi su tuđi utisci o sadržajima ove kutije. Iako si svi imali veoma loš prvi utisak, kako su pristizale sledeće kutije, tako su se komentari blogerki popravljali.


Prvo ćemo zajednički da pređemo sadržaj kutije, a na kraju ću (a pomalo i usput) da se izjasnim po pitanju konačnog mišljenja o kompletnoj kutiji.

Sama kutija je jako slatka i planirala sam da je zadržim i koristim za nešto, ali sada više nisam sigurna, pošto izgleda kao da ju je poštar šutirao od Novog Sada, preko krivina Fruške gore do Rume. No, to je krivica poštara, ne KZM ekipe.



Što se sadržaja kutije tiče, mislim da bi red bio da krenem od knjige. Za ovo delo nikada nisam čula. Za pisca jesam, ali mislim da nisam pročitala ništa njegovo. Nisam bila te sreće da dobijem jednu od dvanaest kutija u kojima su bile po dve knjige, a ni da mi se ispuni želja da dobijem izdanje Urban Reads-a, ali neću previše da se žalim. Dobila sam delo Kevina Bruksa pod nazivom Poljubi Kišu. Na osnovu naslovnice sam pomislila da je ljubavna priča. No, na osnovu sinopsisa sam videla da je u pitanju nešto ozbiljnije pa i ako je ljubavna, ne bi trebalo da je nešto od čega će mi se povraćati.
Malčice više o ovoj knjizi ćete moći da pročitate za koji dan u Book haul postu, a kompletan utisak nakon što je pročitam.



U ovim tipovima kutija iznenađenja se uz samu knjigu dobijaju i stvarčice povezane sa knjigama.
U ovoj kutiji sam dobila mnogo kul mali retro notes i roze hemijsku.
Notes me je baš oduševio jer izgleda starinski, a sa ovim znacima povezanim sa saobraćajem mi nekako deluje kao savršen travel journal. Možda ga ponesem sa sobom na putovanje na koje idem krajem septembra, da u njega pišem utiske, pa da ih prenosim vama.
Za hemijsku nemam šta posebno da kažem. Hemijska kao hemijska. Roze nije moja boja, ali i dalje mi je nekako slatka. Iako ima preko 300 strana, trebalo bi da je pročitam prilično brzo jer je font ogroman.



Bukmarkeri su pun pogodak! Jako volim color in tip bukmarkera inspirisan bojankama za odrasle. Već vidim kako će ovaj s pahuljicom da bude plavo - narandžast, a drugi crveno - zelen. Zaluđenik sam za komplementarnim parovima.



Ono što mi se malčice manje svidelo su čestitke. Zamisao slanja čestitke nekom je sjajna, ali kvalitet i nije neki. Imam osećaj kao da je u pitanju samo malo deblji papir savijen na pola. Ako već nije urađena kvalitetnije, onda je barem štampa mogla da bude lepša. Nekako mi je logično da, ako su u kutiji bookish stvari, čestitke takođe budu u nekoj vezi sa knjigama. Makar citat na običnoj beloj pozadini. I dalje bi bile lepše.



Poslednja stvar u kutiji su četiri sveće. Lepo je zapaliti mirišljavu sveću dok se opuštaš uz knjigu. Međutim, ne znam da li je do mene, ili ove svećice stvarno ne mirišu ni na šta. Mislim da bi daleko bolje bilo spakovati samo jednu sveću, ali da ona bude lepša.


To je sve što se nalazilo u julskoj KZM kutiji. Nisam preoduševljena, ali nisam ni razočarana. Nekako sam ravnodušna. Cena kutije je 950 dinara sa poštarinom i, iskreno, smatram da je moja preplaćena. Naručila sam je jer sam mislila da će mi se isplatiti čak i ako je sve osim knjige sranje. Međutim, knjga koja je meni zapala se može kupiti u Delfiju za manje od 300 dinara, a znamo da Delfi zna da rokne visoke cene. Onih koji su dobili Urban Reads ili knjige sličnih cena su super prošli.

Kutija je simpatična, ali mislim da se u smislu kvaliteta pomalo vratila koji korak unazad. Svakako neću odustati odmah od ove kutije jer su sveščica i bukmarkeri naprosto preslatki, a nadam se da je i knjiga dobra. Tako da, dragi KZM time, naručivaćemo se mi još i nadam se da će se utisak popraviti!

You Might Also Like

0 коментара