Knjiški moljac: Book haul - July 2016.

16:50:00


Iako je sve ukazivalo na to da neće biti julskog book haul-a zbog nemogućnosti kupovanja knjiga, ovaj mesec se ipak završio sa više knjiga nego što sam očekivala.

Ulazak u rendom prodavnicu polovnih knjiga pored APR-a ispraznio je moj novčanik za 300 dinara, ali mi je za uzvrat darovao potpuno očuvano staro izdanje fnatastične Orvelove Životinjske farme. Neću vam govoriti o ovoj knjizi niti čitati sinopsis u ovom postu jer recenzija za ovu knjigu već postoji na blogu i možete je pročitati ukoliko vas ne mrzi da kliknete ovde.

Drugu knjigu nisam nameravala da kupujem u skorije vreme. Dugo je stajala u mojoj listi želja na kupindu i čekala momenat u kom ću imati novca, a neće mi neka druga knjiga biti preča od nje. Međutim, nakon što mi je stigao mejl da je na lageru ostala još samo jedna, jednostavno sam morala da je naručim. S obzirom na to da sam u džepu imala potrebnih 550 dinara, nisam smela da rizikujem. U pitanju je Rammstein biografija Pakleni gnev. Ono što mi je posebno interesantno je to da ju je pisao domaći autor, Vladimir Jović. Izdavač je Rock n' Roll Books i mislim da je to upravo izdavač kod kog sam kupila knjige o Niku Kejvu i Džimu Morisonu i kasnije nigde na netu nisam mogla da ih nađem kako bih nabavila i ostale knjige koje sam videla na tom malom, zabačenom štandu koji sam spominjala u postu o Sajmu knjiga.



Treću, Poljubi kišu Kevina Bruksa, sam dobila u petoj, julskoj kutiji Knjižare za mlade, o kojoj sam pisala u postu od pre dva dana. Prema sinopsisu, radi se od petnaestogodišnjem dečaku od sto dvadeset kilograma koji trpi nasilje od strane vršnjaka. Mnogo vremena provodi na određenom mostu i sve ukazuje na to da bi mu se kao rešenje problema mogao javiti skok sa istog. Ne znam zbog čega, ali imam neki osećaj da će radnja u nekom momentu postati ljubavna. Iskreno se nadam da nisam u pravu jer mi se čita nešto malo dramatičnije, crnje, bez klasičnog ljubav-ga-je-spasila srećnog kraja. Svakako javljam utiske čim ptočitam. Ovu knjigu možete pronaći u Delfi knjižarama za oko 300 dinara.

U KZM bonus kutiji, o kojoj ću vam pisati već sutra, dobila sam Maestru L. S. Hilton. 

Ovo delo me progoni. Svuda je vidim. Samo mi još u snove nije došla. Nikako nisam mogla da se nakanim da je kupim. Bila sam neizmerno srećna kada sam videla da mi je stigla baš ona. 

U pitanju je Lagunin psihološki triler o Džudit Rašli - asistentkinji u prestižnoj londonskoj aukcijskoj kući, koja je noću hostesa u ozloglašenom baru. Zbog strašne nesreće primorana je da promeni identitet i da se prikloni novim pravilima opasne igre. Mogu samo da kažem da je ovo delo trenutno na samom vrhu moje liste za čitanje, tako da ćete vrlo uskoro moći da čujete više o njemu.

Ukoliko ne počnem da je čitam već večeras, ništa nisam uradila.


Ovomesečni book haul je baš eskalirao. Pošao je od toga da ga možda neće ni biti i stigao sve do momenta u kojem sam se u roku od nedelju dana obogatila za četiri knjige!

Spremam vam nešto zanimljivo u vezi sa knjigama. Mnogo postova već stoji u draft odeljku i čeka svoj momenat. Nadam se samo da ste željni novih priča.

You Might Also Like

0 коментара