Favoriti meseca 2016: May favourites

15:33:00

Kao i prethodnih meseci, bataliću hronologiju i grupisati sve stvari iste tematike. Kao i uvek, prvo muzika.

Maj je bio mesec sjajnih svirki. Zaista ne mogu da se požalim (osim na onu jednu na koju sam se žalila juče u treševima meseca).

Dakle, počnimo kako i treba - od početka. Prvi maj. Uksrs. Nas desetak batalismo praznovanje oba i zaputismo se na svirku Goblina u Šabac. I da je sam koncert bio potpuno sranje (što nikako nije moguće) bilo bi mi sjajno jer sam išla sa ljudima koje volim i koje dugo nisam videla. Opet je Šećer bila jedino žensko u društvu. Ali, verujte mi da se prirodnije osećam u takvom okruženju. Čim je tu još jedna devojka odmah ima neke napetosti u vazduhu. Isto tako, srela sam zavidan broj ljudi koje nisam videla jako dugo. Neke i više od godinu dana i sa svima se ispričala. Baš sam srećna zbog toga. Šećer je brat, hah. Bilo je stvarno savršeno i hvala Nebojši, Dušanu, Mirku, Branku, Vladi, Boži i Davidu što su mi ulepšali veče.



Finale Sioux festa je za mene bila prilika da čujem mnogo novih bendova, kao i da slušam Bjesove do ranih jutarnjih sati. Fantastičan koncert!

Antievrovizija je priča za sebe. Koliko sam se prošle godine smorila, toliko mi je ove bilo do jaja. Svakog detalja se sećam kao da je juče bilo. Kombati su stvarno nadmašili sebe. Više čitajte u tekstu za Čeri.




Jorgovani - samo nastavak ludila od prethodnog vikenda. Publika na bini, bend u publici... Opšte ludilo. Bilo je sjajno ceo koncert gledati sa bine. Čitajte detalje ovde.

Видео запис корисника Sugar Pill (@_semjonova_) дана


Dok sam još u svirka modu, želim da napomenem da je najveći favorit ovog meseca organizator Antievrovizije i Jorgovana - Route011, koji su jedini organizatori koji ne misle da su novinari izveštači govna i daju im pristup ispred ograde, tako da mogu da sagledaju sve aspekte koncerta kako treba. Svaka čast Peci koji organizuje svirke sjajnih bendova, ekstremno je prijatan i trudi se da obezbedi novinarima šta god da zatreba.



Izlazim iz koncertnih, ali ostajem u novinarskim vodama. Istraživačko iskustvo pre pisanja članka sa Aleksandrom mi je bilo jako lepo iskustvo. Dve nedelje okružena gramofonskim pločama, prilika da razgovaramo sa Pecom Popovićem i Vladom Džetom i da iskusimo čari fonoteke Radio Beograda.

Gramofonska ploča iz 1903. godine

Trud se isplatio, s obzirom na to da smo za članak dobile maksimalan broj poena, a kasnije je i objavljen na sajtu Nedeljnika. Dan ili dva kasnije, na istom sajtu je objavljena i preporučena za čitanje moja reportaža o kući Mileve Marić Ajnštajn u Rumi, koju sam objavila i na blogu i imala je poprilično velik broj čitanja.



Jedna jako glupa, ali meni presmešna stvar. Ne treba mnogo objašnjavati. najbolje transkripcije ikada.



Za kraj, oduševljenje prvim singlom Pepersa (drugi nećemo spominjati u ovom postu). Prethodnih dana mi se po ceo dan vrteo u glavi. Volim da je slušam dok pečem krompiriće.



Jedina pesma koja je uspela da mi izbije prethodno spomenutu iz glave je novi Artan Lili i njihova (Beograd) Na vodi. Ne mogu da prestanem da je pevam. Mislim da jedna osobica ludi jer u pola razgovora počnem da joj pevam ovo. A i tajming objavljivanja pesme je OD LI ČAN!




Koncertne fotke fotkao Jovan Mihajlović za Helly Cherry

You Might Also Like

0 коментара