Favoriti meseca: November favourites.

06:08:00

Novembar nije bio preterano interesantan mesec. Govorim to jer pišem ovo krajem decembra i jedva se sećam bilo čega što bih mogla da uvrstim u favorite. Definitivno su ovomesečne omiljenosti daleko bezazlenije nego većina dosadašnjih, ali su mi i dalje drage.

Dakle, počinjem.

Veći deo novembra mi je protekao u vrtenju Vizeljeve tada nove pesme Nosorog. Totalno je zarazna. A duboki bek vokal... Savršenstvo.
Iz nekog razloga blogger ne može da nađe ovaj video na jutjubu, pa kliknite ovde kako biste čuli pesmu.


Jedanaesti mesec ove godine je protekao u znaku letnjih temperatura, mom zanemarivanju istih i pijenju čaja. Ledeno doba one love. Ova stavka me navodi na pomisao da bih uskoro mogla da posetim kuću čaja i kupim još koju mešavinu.




IT'S SHAMELESS PROMO TIME!
U novembru sam se konačno smilovala da počnem da pravim nakit. Otvorila sam stranicu i počela sa prodajom. Pa, eto, ukoliko želite da počastite sebe ili dragu osobu (a time ujedno častite i mene hehe) poručite komad Šećerovog nakita.
Posle ispitnih rokova definitivno planiram da pravim nešto komplikovanije i daleko kreativnije.



Četrnaestog novembra sam prvi put išla na svirku sa Aleksandrom. I, znate šta? Uopšte se ne kajem! Bilo je strava! Ne pamtim kada sam se toliko izđuskala na nekoj svirci. E, da, Bolesna Štenad su razvalila. Sticajem okolnosti nisam pisala o ovoj svirci, a sećanja mi više nisu toliko jasna (s obzirom na to da sam počela da zaboravljam i šta sam doručkovala), tako da ovaj put neću pisati o samoj svirci u okviru favorita. A Štenad će svirati još (mladi su, zdravi i pravi), biće lepih koncerata, desiće se lepe stvari, te će biti prilike i za pisanje.

A video posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on


Poseta redakciji nedeljnika Vreme je bila veoma dobro iskustvo. Razgovor sa njima je bio veoma opušten i zaista smo mogli ozbiljno da razgovaramo o novinarstvu, problemima u istom i generalno svemu što nas je zanimalo.

A photo posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on


Jedna od najvećih omiljenosti mi je stigla ekspresno poštom. U pitanju je Brigand majica. Sad sam trve fan. Majica stoji kao salivena, a Veliboru hvala za ovaj divni poklon.



Poslednja stvar koja se tiče novembra je poseta Mire Adanje-Polak FPN-u. Ne idem često na tribine koje se organizuju na fakultetu jer se uvek oduševim kad čujem ko dolazi, a onda, kada posetim tribinu, budem razočarana šturim odgovorima gostiju. Ovog puta je situacija bila totalno drugačija. Mira nam je pričala otvoreno i iskreno, bila je raspoložena da nam da savete i njena priča je dosegla mnogo dalje od onoga što je bilo predviđeno šturom programu tribine. Zaista me je oduševila i ostavila bez reči.

A photo posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on


Možda novembar ipak nije bio toliko loš.

You Might Also Like

0 коментара