Favoriti meseca 2015: September favourites.

12:00:00

Prošle godine post o septembarskim favoritima nije imao mnogo stavki. Ove ima još manje. Verujete li da nisam išla ni na jednu svirku? Malo toga je ovog meseca zaista vredno pominjanja. Zato će ovo biti mini favoriti (kako pro rimujem!).

I ove godine sam rođendan provela zaista lepo, sa najbližim prijateljima, a ovog puta i konačno kod kuće, u prijatnoj atmosferi. Bilo je stvarno super provesti vreme sa svim dragim ljudima na okupu. Naravno, moji ljudi me poznaju u dušu, te sam dobila i super poklone!
Moji prijatelji uvek imaju najkreativnije čestitke, koje sam složila u kutiju sa najdražim uspomenama.





Nakon ovog rođendana imam još više sjajnog štiva, a kao najdosetljiviji poklon izdvajam mog novog „ljubimca”, kaktusa Simeona zvanog Sima (jer, kako Panić kaže, „nije dizelaš, pa da ga zovemo Simke”). Zašto kaktus? Naime, u decembru treba da postanem tetka, pa je moja draga drugarica Panić smatrala kako treba da naučim da se brinem o živom biću, a znala je da moja majka ne bi bila oduševljena da mi je donela mačku. I bi kaktus Sima.
Nisam sigurna koliko će me zalivanje Sime jednom nedeljno pripremiti za brigu o živom biću, ali ja svoj posao super obavljam i Sima lepo raste!



Odlučila sam da poskidam plakate sa zidova stana i polako krenem sa preuređivanjem, tako da izgled stana bude što približniji mojim željama. Ovo će malo potrajati, ali verovatno će do kraja godine sve biti onako kako sam želela. A kada sve bude gotovo, možda objavim i neki room tour post.
Za sada sam vratila svoj anime kutak na njegovo staro mesto i napravila prostora za drage sitnice. Polako prelazim na zidove.




Zahvaljujući dragom mi rođendanu, moj štek je doživeo preporod, te sam uspela sebi da kupim dve karte za obećavajuće koncerte, dok sam treću dobila od Mirka kao rođendanski poklon.



Ove tri stavke čine kompletne favorite septembra. Nema ih puno, ali sve su međusobno povezane činjenicom da imaju veze sa mojim rođendanom i da su u pitanju stvari koje su mi izuzetno drage i veoma mi znače. Izgleda da je ovo zaista bio jedan lep rođendan.

P.S. Slučajnost je da su skoro sve fotke crno - bele.

You Might Also Like

0 коментара