Favoriti meseca 2015: August favourites.

17:51:00

Konačno uspeh da sednem za kompjuter i otkrijem vam ono malo favorita koji su obeležili avgust.

Na samom početku meseca zaputila sam se u Sremsku Mirtovicu na Sirmium Rocks Fest, na kom sam imala čast da radim intervju sa Brankom Golubovićem Golubom, vokalom Goblina.




Možete primetiti da je dizajn bloga promenjen. Naime, dizajn je trebalo da bude nešto drugačiji. Pored ovog crteža koji predstavlja mene, trebalo je da sa druge strane bude crtež stvari koje volim, a koje imaju veze sa samim blogom. Međutim, pošto blogger ne prilagođava rezoluciju slike različitim monitorima, crteži se ispomeraju i kod svakog stoje drugačije, tako da je ovaj dizajn koji sada vidite konačno rešenje. Trebalo je da izgleda ovako:


Ali dobro, nije loše ni ovako. Bitno je da ima lični pečat, što do sad nekako nije imao.


Konačno je izašao jedanaesti DRAFT zin, u kom se nalazi moj tekst o svirci Artan Lilija u Apolu, kao i izjave koje mi je dao Bojan Slačala. Nakon što je DRAFT izašao, mogla sam i da objavim kompletan intervju sa Bojanom.




Nisam sigurna da li bi uopšte trebalo da spominjem ovogodišnji Beer Fest, ali uradiću to iz nekoliko razloga. Iako sam festival zaista nije bio ništa posebno i iako sam na pola prestala da idem zbog kiše i blata, prvi dan mi je, uprkos dosadnom repertoaru, bilo zaista divno. Možda su ljudi u pravu kada kažu da je nekada bitnije s kim si, nego gde si. Druga dva dana su izvukli Rundek i Brkovi... I moja ekipa! Sve u svemu, bilo je to zabavnih nekoliko dana.

A kad sam već kod zabave, želela bih da spomenem i moj povratak u KST posle skoro godinu dana. Vratila sam se na mesto na kom se osećam najprijatnije, konačno počela da izlazim sa koleginicom sa kojom sam se o tome dugo dogovarala (i ispostavilo se da su naši izlasci pun pogodak!) i već upoznala more sjajnih ljudi.


Umalo da zaboravim! Ghost album, ljudi! Meliora je blago! Od kad je izašao samo njega slušam. Toliko sam oduševljena da još uvek nisam sela da preslušam nove Mejdene.

You Might Also Like

2 коментара