Dete iz provincije: Robotska invazija.

09:57:00

Pre nekoliko dana prilazim Trgu Rrepublike sa koleginicom, ugledam gomilu robota i pitam je: „Kakvi su, bre, ono Transformersi tamo?” Ona nije obaveštena ništa više nego ja. Obišle smo mi tako tu robotsku opsadu Beograda, fotkale i nastavile dalje.




Kada sam došla u stan imala sam potrebu da istražim o čemu se radi. I, znate šta? Bila sam u pravu. To zapravo jesu Transformersi!
                   
 Naime, ovi roboti ne opsedaju Beograd, oni ga čuvaju. U pitanju
je izložba Danila Baletića pod nazivom „Čuvari grada” ili „Transformersi čuvaju Beograd”, koja je inspirisana junacima filma „Transformersi”. Nakon što su duže vreme čuvali Podgoricu, ove metalne grdosije će mesec dana čuvati našu prestonicu. Nadajmo se i da ćemo mi njih čuvati bolje nego Podgoričani, te da u Beogradu nijedan robot neće ostati obezglavljen.

Skulpture (ako ih mogu tako nazvati) su postavljene na Trgu Republike, ispred palate „Albanija”, BG izloga i restorana „Vapiano” u Knez Mihajlovoj.
Ako vas zanimaju ogromni roboti, skoknite da vidite ovu izložbu.


Rekla bih da građani Beograda ovu izložbu smatraju veoma zanimljivom, s obzirom na to da sam jedva uspela da fotkam skulpture, a da ih niko ne zaklanja. Mnogo ljudi je čekalo svoj red da se fotka ispred ove nove beogradske senzacije.



 

Meni, lično, ova izložba nije preterano inspirativna ili zadivljujuća, ali smatram da je vredna pomena jer je u pitanju nešto drugačije. Treba mnogo znanja i truda da bi se „sagradilo” ovako nešto.

Takođe smatram da je ovoj izložbi mesto u ovoj sekciji bloga jer sam kao pravo dete iz provincije u poseti velikom gradu trčkala oko ovih čuvara, blenula, zagledala i fotkala sa svih strana.

Razlika je u tome što nisam u poseti, već živim u Beogradu već devet meseci... Ali nećemo sitničariti! Meni je ovde još uvek sve novo i definitivno nisam dovoljno istražila grad. A ako već nalazim ovakve zanimljivosti u samom centru grada, ko zna šta li ću tek pronaći kada zađem malo dalje..

                                   

You Might Also Like

0 коментара