Utisci života: Novi zvuk u gradu.

14:41:00



Neki od vas verovatno znaju da sam se u petak ponovo uputila ka Pančevu i Apolu. Ovog puta je povod bio nastup benda Artan Lili.

Stigla sam dok je bend imao tonsku probu. Bilo je zanimljivo gedati ih dok je prostor još uvek prazan.




Ovaj bend sam imala da prilike da slušam na Ritmu Evropesamo nedelju dana ranije. Nastup u Apolu je dokazao koliko im više odgovara manji prostor i klupska atmosfera. Prevelika bina mi, na neki način, proguta njihovu sjajnu energiju i deluju previše statično.

Međutim, nastupu u Apolu definitivno nije nedostajalo energije. Bilo je tačno onako kako sam i očekivala: glasno, energično i razigrano.
Imala sam utisak da na početku nešto nije bilo u redu u tehničkom smislu, jer su vokali na momente bili nerazgovetni, ali su se vremenom iskristalisali.
Masi to nije smetalo ni u jednom momentu, tako da je atmosfera bila na nivou.


U publici su se mogli primetiti veoma različiti profili ljudi kojima je zajednička simpatija ili čak ljubav prema ovom bendu.

Ritam ih je nosio i na licima im se primetilo zadovoljstvo.
Najzanimljiviji momenat kada je publika u pitanju je bio za vreme pesme Ako stanemo tu. Ljudi su, ko namerno, ko mahinalno, đuskali korak levo-korak desno i sve me je to podsetilo na improvizovanu koreografiju iz spota za ovu numeru.


Što se tiče utiska koji ovaj bend ostavlja na mene, činjenica je da je krajnje pozitivan. Ali, pozitivan je na više različitih načina. Prvenstveno mi se sviđaju glasne bas deonice. Poznato je da jako volim zvuk basa. Prilično me smiruje, ali u isto vreme budi neki nemir u meni.
Kada slušam i posmatram ovaj bend, osetim energiju Artan Lili-ja. Kada zatvorim oči (što ste verovatno - iz mojih opisa - primetili da radim često), sa energijom Artan Lili-ja se prepliću zvuk i energija Obojenog Programa. Za Obojeni Program sam vezana što zbog njihove muzike, što iz nekih sentimentalnih razloga.
Posle ove svirke mogu da kažem i da su Lilijevci ostavili pozitivan utisak na mene ne samo kao muzičari, već i kao ljudi.

Za „Draft” zin fotkala Milica Duždević

S obzirom na to da sam i sama ljubitelj Artan Lili-ja, mogu da dam sebi za pravo da kažem da su ljubitelji njihovog zvuka - s obzirom na način objavljivanja pesama ovog benda - u konstantnom iščekivanju nove pesme, kao i spota.

Zbog toga sam - u saradnji sa Draft-om - pitala Bojana Slačalu nešto o tome.

Sledeća stvar ide za jedno mesec dana. Užurbano radimo na tome da se to sve ostvari onako kako smo zamislili. Pesma se zove Moja pesma. Borimo se za spot koji će režirati Staša Tomić uz svesrdnu podršku Ace Ilića. To je sjajna kombinacija i biće dobro zezanje.


Ako želite da čujete o čemu smo još razgovarali sa Bojanom, možete pogledati video portala 013info.




Kompletan intervju ćete moći da pročitate u jedanaestom broju „Draft” zina, u kojem ću gostovati (još jednom hvala ekipici Draft-a za to). Takođe, intervju će po izlasku novog Draft-a biti objavljen i ovde, u mom malom kraljevstvu pilulica.


Dakle, nemojte nigde da bežite, jer vas svašta očekuje!

You Might Also Like

0 коментара