Giveaways: Delimo karte za nastup Artan Lili-ja!

20:42:00


Novi zvuk u gradu para moje uši...

Od 2013. godine noise-pop povetarac, beogradski „Artan Lili”, osvežava domaću alternativnu scenu. Gde god banu, Artani naprave „Novi zvuk u gradu”, a to očekujem i ovog vikenda u Pančevu. Iako sam ih slušala na pre-pre-pregenijalnoj svirci u Novom Sadu pre samo nedelju dana (o kojoj ćete čitati već sutra), ovog vikenda krećem put grada velikih zagađenja da ulovim Artane, još jednom ih čujem i primoram da odgovore na po koje pitanjce za Život Šećerne Pilule!


Da, Pilula ponovo kreće put Pančeva i „Apolo” dvorane!
Ako se ne sećate mog prvog odlaska u Pančevo i saradnje sa „Draft zinom više možete pročitati OVDE, a ista ekipa će me i ovoga puta ugostiti i omogućiti mi intervju. Hvala, ljudovi!

Ekipa „Draft”-a ovog vikenda uz „Artan Lili” proslavlja izlazak svog desetog broja i tim povodom omogućili su mi da vas obradujem sa tri puta po dve karte
Da, da, da! Mali šećerni GIVEAWAY!

Sve što treba da uradite ukoliko želite na Artane u „Apolo” je da mi pišete na mejl secerovblog@gmail.com, napišete „Za Artan Lili” u subject box i u tekstu mejla odgovorite na pitanje kako se zove poslednja objavljena pesma ovog benda.
Ispod odgovora mi bacite i svoje kontakt podatke - broj telefona ili link fejsa, ime i prezime, kako bih vas mogla obradovati što pre!

U giveaway se možete uključiti do četvrtka, 14. maja, u 18 časova, kada će srećnike odabrati random.org, a ja ću ubrzo nakon toga objaviti i ko su pobednici i kako mogu preuzeti karte.

Ukoliko ne budete imali sreće u ovom mini izvlačenju ili ne biste da čekate poslednji trenutak da kupite karte, biletrnica „Apola” šljaka svakog radnog dana od 12 do 18 sati, gde će vas sačekati jedan tirkizni car pod imenom Tijana i prodati vam kartu po ceni od 300 dinara.

Banite nam da proslavimo svi zajedno deseti „Draft” zin!

Do sada objavljene pesme benda „Artan Lili” možete besplatno preslušati OVDE.




You Might Also Like

0 коментара