Favoriti meseca 2015: April favourites.

15:53:00

April mi je proleteo. Zaista nisam osetila kad je prošao. A ako on nije dužio, neću ni ja.

Zato odmah prelazim na prvu omiljenu stavku ovog meseca, a to je svirka benda Six Pack u Božidarcu.




Dok je mart obeležila poseta redakciji B92, april je obeležila poseta redakciji nedeljnika Newsweek. Ova poseta je na mene ostavila daleko bolji utisak. Novinari Newsweek-a su neverovatno prijatni. Dva do dva i po sata su sedeli sa nama i govorili nam o svojim iskustvima i onome što nas čeka ako ostanemo istrajni u želji da se bavimo novinarskom profesijom.



Na putu iz Newsweek redakcije kupila sam sledeću omiljenu stavku. Shingeki no Kyojin mangu, koja je konačno počela da izlazi kod nas.



Ovog meseca ću dati sebi za pravo da opet izreklamiram Ivanu jer čini čuda s noktima! Tako sam ja dobila svoje Totoro nokte, jednu od najvećih omiljenosti ovog meseca.



Šesnaestog aprila se neplanirano vraćam u Božidarac. Naime, u Božidarcu je održana besplatna svirka bendova Ti, Sinestezija i Kanda kodža i Nebojša. Iako uglavnom idem da slušam predgrupe, Sinesteziju baš i ne simpatišem, tako da nisam ulazila da ih slušam, a propustila sam i Ti jer je Nidžola posle šest nedelja došao iz Poljske i bilo mi je bitnije da se ispričam s njim. Elem, ušli smo da čujemo Kanda kodžu i Nebojšu. Atmosfera klasično dobra, kao i na svakoj svirci ovog benda. Tačno mi je trebalo da odem negde da se izigram, a ova svirka je bila pravo vreme i mesto za tako nešto.
Fotografiju nažalost nemam jer su mi se baterije na svemu mogućem ispraznile, tako da ću vam postaviti fotku karte jer je prilično lepo i kvalitetno urađena, s obzirom na to da je besplatna.
Pokupi besplatnu kartu kako bi besplatno ušao na svirku. Što naš narod voli da koplikuje!



Već sutradan se vraćam u Božidarac na svirku bendova Vizelj, Autogeni trening i Brigand.






Dugo nisam ovako završavala post o favoritima meseca.
Poslednje - ali ne i manje bitne - stavke su dve fantastične slike koje nađoh među čarima interneta.



Za rođendan slobodno možete da mi izradite ove dve fotke i uramite ih. Fabuloso.

You Might Also Like

0 коментара