Prostor za sopstvene misli: Rođendan.

03:24:00

Upravo sam, kroz četovanje sa prijateljicom, shvatila da je mom dragom blogu pre pet dana bio prvi rođendan! Da, zaboravila sam na rođendan sopstvenog bloga... Čekam dan kada ću glavu negde da zaboravim.

Elem, htela bih da kažem da su me jako iznenadile vaše reakcije na ovaj blog i da nisam naišla ni na jednu negativnu reakciju. To me nekako čudi, ali sam i dalje ekstremno srećna zbog toga. Tokom ovih godinu dana stvorila se cifra od skoro sedam hiljada i petsto pregleda. Zaista neverovatno! Neočekivano.

Hvala vam na podršci, a ja se nadam da ću ovaj blog uspeti da učinim zanimljivijim, lepšim i kreativnijim i da će vam i dalje biti jednako zanimljiv, ako ne i zanimljiviji. Znam da nisam baš rečita trenutno, ali veliku količinu reči je zamenila velika količina neizrecive sreće.

Hvala vam još jednom na podršci.

You Might Also Like

0 коментара