Utisci života: Anteroom of emotions.

19:59:00

Htela sam da sačekam da se još malo slegnu utisci sa koncerta Tarje, ali, videvši izveštaje na različitzim portalima (koji se totalno kose sa mojim doživljajem i lično mislim da su potpuno pogrešni), shvatila sam da svoje mišljenje i svoj utisak moram odmah da iznesem. Prvenstveno, nismo išli na koncert Nightwish-a, već na koncert Tarje. Iz tog prostog razloga ne shvatam čemu toliko piskaranje o Nightwish-u, kad je zvezda večeri bila upravo Tarja.


Znate da nikada ne pišem o setlisti jer o tome možete da pročitate na svim metal portalima, ali bih ovaj put želela da napomenem da je, umesto Darkness, na moju veliku sreću pevala Damned and Divine. 

Većina portala je ovde napravila grešku tako što su prekopirali setlistu prethodne večeri, te sam se razočarala što se i ovaj pravac novinarstva sveo na copy/paste.


Ali, o tome ću nešto kasnije.


Prva stvar koja me je oduševila bili su fantastični Crimson Blue. Apsolutno su me oduševili. Nisam želela da puštam njihove pesme pre koncerta, da bi one ostale iznenađenje i možda sam time sebi napravila mali problem. Naime, u SKC-u su održali akustičnu svirku, a zapravo nisu akustični bend. Mene je ova akustična svirka toliko oduševila da se pribojavam da preslušam originalne pesme.


U svakom slučaju, anđeoski vokal i akustične gitare su bili pun pogodak! Iako ne znam njihove pesme, ni u jednom momentu mi nije bilo ni najmanje dosadno. Štaviše, uživala sam kao da slušam neki od svojih omiljenih bendova.


Bend ima sjajan kontakt sa publikom. Dani je dala poseban pečat mom snimku kada je videla da snimam pruživši ruku ka kameri i uzvrativši mi širokim osmehom kad sam se nečujno zahvalila, da ne bih pokvarila estetiku snimka.




Pružila je ruku svima nama, govorila i na ruskom i na engleskom, prevodila šta gitarista govori (s obzirom na to da je konstantno govorio na ruskom i to nerazgovetno, tako da nisam mogla da razumem ništa, bez obzira na to što razumem ruski).


Zaista za ovaj bend imam samo reči hvale. Potpuno su me oduševili. Nadam se da će se to oduševljenje održati i kada preslušam kako zvuče sa distorzijom.
Rado bih već sutra ponovo otišla na njihovu svirku.

Nakon ovog sjajnog benda usledilo je čekanje onoga zbog čega smo svi došli.


Tarja je imala vrlo energičan izlazak na binu. Publika je u delirijumu. Moja prva reakcija: Koliko je samo ova žena lepa! A onda - trans. U isto vreme osećam sreću i neopisivu nevericu jer mi je Tarja na dohvat ruke.

Ljudi oko mene pevaju na sav glas, kao i ja. Svesna sam da dosta ljudi oko mene ne zna tekstove, što me iznenađuje. Mada, oni svakako u tom momentu nisu bili bitni. Bitan je taj osećaj kada ste tu samo muzičar kojeg voliš i ti. Sami. Bez ikoga da remeti momenat savršenstva.


Čuti glas ove žene uživo je neopisiv osećaj. Apsolutno me je oduševila. Ceo koncert je bio veoma ličan i emotivan. Veoma su me dirnule njene reči posvećene nama kao publici (samo nisam jedna od onih osoba koje prolivaju suze u takvim situacijama. Mada je i takvih bilo, moram priznati). Sve vreme nisam mogla da skinem osmeh s lica. Njena pojava je u meni izazvala osećaje divljenja, zadovoljstva, blaženosti i sreće.


Primetila sam koliko je bila oduševljenja. Nije to ono: to je moja publika, pa ja sada moram da kažem kako ih volim, kako ih obožavam i kako mi je ovo najbolje veče u životu. Na njenom licu se videlo oduševljenje. Konstantno je, sebi u bradu, ponavljala reči unbelievably i amazing i nije skidala osmeh sa lica. Naprosto je zračila pozitivnom energijom, koja se prenela na sve nas.

Sviđa mi se što se potrudila da nam se obrati i na srpskom, te smo od nje mogli čuti: "dobro veče", hvala puno, ruke gore, volim vas, super ste, kao i vidimo se i, za kraj, laku noć. Za to je, naravno, svaki put bila nagrađena opštim ovacijama.




Energija ove žene je neverovatna. Naravno da i drugi muzičari trče i skaču po bini dok pevaju, ali , da se razumemo, ovo je žena operskog vokala. Potreban je neverovatan napor da se sve ove pesme otpevaju, a ona je i dalje sjajna u tome!



Kontakt sa publikom je takođe bio fantastičan. Više puta je publici pružila ruku, navodila je ljude na ovacije. Svaki njen pokret izazivao je reakciju.


Što se tiče benda, apsolutno su me oduševili! Bili su jednako energični kao i ona. Gitarista je član benda koji me je najviše oduševio. Više puta je bukvalno silazio u publiku. Trčao je i skakao po bini. Videlo se da zaista uživa i osetila se ta neka sirova energija.

Jedine mane ovog koncerta bile su što se u prvim redovima vokal na momente nije čuo i publika. Odnosno deo publike. Zašto publika? Iz prostog razloga što mi nije bilo jasno kako mogu da ne znaju barem najpoznatije pesme, a došli su na koncert na koji su došli. Čak i na I walk alone se cela publika čula samo za refren. Takođe, u čemu je poenta doći na koncert Tarje i uzvikivati: "Najtviš!" Zaista nepristojno.

Tu dolazimo do onog Nightwish momenta. Ako ste došli samo zbog toga jer ste ljubitelji ovog benda, onda ste platili kartu za pogrešan koncert. Volim i ja  Nightwish i drago mi je da je otpevala dve njihove pesme (posebno Over The Hills And Far Away, jer mi je ta najdraža), ali Nightwish uopšte nije poenta ovog koncerta. 

Razočaraše me i naši metal portali. Njihovi reporteri su izgleda bili na Nightwish koncertu.

Ne, publika nije očekivala Nightwish, prava publika je očekivala Tarju i to je i dobila. Veoma energičan Tarjin koncert kojim je apsolutno oduvala sve oko sebe i dokazala da joj Nightwish nije potreban da bi bila sjajna onoliko koliko jeste.



Želela bih samo da dodam da je sala SKC-a bila pravi izbor za održavanje ovog koncerta jer je njen izgled veoma doprineo atmosferi.

You Might Also Like

0 коментара