Utisci života: The green roses will grow.

12:00:00

Naš odlazak na Шlf je, zapravo, počeo prilično neslavno.
Auto nam se u Rumi ugasio dva puta, pa smo, zatim, u Platičevu dva puta tražili put. Sve u svemu, bilo nam je prilično zanimljivo jer smo igrali asocijacije. A i imali smo Nebojšu, realno.

Kad smo stigli do tvrđave, sedeli smo ispred jer nismo smeli da unesemo piće i nekim čudom nismo primetili da su Dža ili Bu počeli. Srećom, primetili smo nekoliko presama pred kraj, ako da smo ušli da ih čujemo.

Bend je, kao i uvek, bio sjajan i zaista sam uživala u njihovoj svirci. Bili su veooma energični i bilo je mnogo pozitivne energije. Ovaj bend definitivno zna da zabavi masu, slušali ih oni privatno ili ne.


Kelti su svoju svirku započeli energično, kao što umeju. Ni u jednom momentu nije bilo pada energije ili atmosfere. Brana i ja smo sve vreme toliko skakale, da smo osećale bol od nogu do ramena. Ali, naravno da nismo prestale sa igranjem. 

Ubedljivo najbolji i najgori momenat u isto vreme mi je bio kada me je Bane podigao na ramena i tako sa mnom otišao u šutku. Super osećaj, mada mogućnost da prevagnem i padnem na kamenje pog nečije noge i nije tako super, hah. Najbolji deo svega toga bio je kada je Aca rekao da je super ta ideja sa podizanjem devojaka na ramena jer ih tako bolje vide i pokazao na mene. Nisam se osećala ni malo prijatno kada su svi pogledi odjednom bili upereni u mene, ali je bilo zabavno. Na neki način.

Svirka je do samog kraja bila energična i sjajna. Pravi odraz samog benda.
Stvar koja je izdvojila ovi svirku Celts-a od ostali je ta da sam prvi put čula "Save me" uživo. Zvučala je savršeno. Sviđa mi se što je lagana jer je dubina Acinog glasa došla do izražaja. A ja naprosto obožavam duboke muške vokale.


Kao što ste verovatno primetili, reč večeri je bila energija. Ona potpuno oslikava kompletnu atmosferu.

Zaista je bilo sjajno i zaista sam uživala. Drago mi je zbog svega što se desilo i svih ljudi koje sam srela to veče.

You Might Also Like

0 коментара