Favoriti meseca 2014: July and August favourites.

14:59:00

S obirom na to  da nisam imala internet i da su favoriti jula i avgusta izostali, ovo je, na neki način, dupli blog post.

Što se tiče jula, ceo mesec je (i pored svog stresa) bio odličan.

Prva stavka među omiljenim događajima u julu je ujedno i ona koja se hronološki prva desila, a to je savršen provod na svirci benda Pero Defformero u KST-u.




Ono što se mora naći u ovom postu je, svakako, drugi dan Exit festivala, gde se posebno ističe koncert Ruskih pagana - Arkone.



Još uvek je drugi dan Exit festivala, s tim da ćemo da se vratimo jedan nastup u nazad i zahvalimo se članovima benda 6th Awakening na divnim poklonima.



Treći dan Exit festivala nismo bili na samom festivalu, ali smo i dalje imali priliku da čujemo uživo 2CELLOS i pevača bendova Gorilllaz i Blur - Damon Albera - jer se na novosadskom keju sve savršeno čulo. Sedeli smo na keju, uživali i pevali. A zahvaljujući Nebojšinim i Mirkovim biserima je bilo još zanimljivije. 



Favoriti jula će očigledno proći u znaku Exit festivala, s obzirom na to da je sledeća stavka najboljih sat vremena (i nešto više) mog života. Nešto što čekam jako dugo i što sam do sada propuštala više puta - koncert Sabatona.




Ova stavka je usko povezana sa prethodnom. U pitanju su Englundova trzalica i flaša vode koju mi je po čiki iz obezbeđenja poslao bubnjar Sabatona. Čuvam ih kao oči u glavi. Trzalicu u albumu u kom mi stoje karte i fotografije sa koncerata i svirki, a vodu na radnom stolu u svom stanu.




Moji ključevi su sada teži za još nekoliko grama, s obzirom na to da mi je stigao još jedan privezak iz Tokija - Hanji Zoe iz Shingeki no Kyojin.



Posle dugog iščekivanja, saznala sam da sam upisala fakultet koji želim i sada sam brucoš (mrzim tu reč, by the way,suviše je štura) na Fakultetu političkih nauka u Beogradu na smeru Novinarstvo i komunikologija. Malo je zastrašujuće kada shvatim da sam time sebi odredila naredne četiri godine života. Minimalno. 
Svakako sam presrećna zbog ovoga.



Muzike nikad dovoljno. Zato je ova stavka Sirmium Rocks Festival. Zaista sam se sjajno provela na svim svirkama, a pogotovo na KKN.  Bile su to dve večeri sjajnih bendova, sjajnog društva i sjajnih vesti.



Poslednja, ali definitivno ne manje bitna stavka je stan. Ovo je, nakon fakulteta, najbitnija stavka. Oduševio me je. Mali je, lep i sa terase se pruža najlepši pogled na grad koji sam ikada videla.

E, tako se piše blog.


Verujem da ste se umorili od čitanja (i ja sam od pisanja, verujte mi). Srećom (i vašom, a i mojom), avgust ima samo nekoliko stavki.


Prva od njih je zaista sjajna knjiga koju sam pročitala dok sam bila na selu. U pitanju je "Lovac na zmajeve"

.

Očigledno je da je ovog leta bilo mnogo dobrih svirki. Naravno da se one odražavaju na ovakve postove jer su upravo te svirke moji omiljeni događaji. Baš zbog toga je ova stavka Šabački letnji festival. Iako nisam išla na Feud kao što sam želela, već na Ortodox Celts, odlično sam se provela!





Posle Шlf-a i malo pauze, usledio je Beer Fest. Bila su to dva zaista sjajna dana. Provela sam kvalitetno vreme sa svojom sestrom, prvi put prenoćila u svom stanu i videla se sa ljudima koje obožavam.
I uživala u muzici, naravno!



Za to vreme u Beogradu sam dobila sjajan poklon. Nikola mi je, kad je bio na Metaldays u Sloveniji, kupio Sabatonov Heroes cd!!! Zahvalna sam mu do neba. Zaista mi mnogo znači taj poklon. Znate i sami - dušu za Sabaton!




I još malo muzike pred kraj: poslednja stavka ovog dugog posta je deo rumskog Kulturnog leta. U pitanju je svirka bendova MAHT, Recesija, Freddy Krueger i Električnog Orgazma. Super svirke - super provod. Bilo je to odlično veče.



S obzirom na to da su se u ovom postu našli upis na fakultet i pronalaženje stana, verujem da već pretpostavljate da se bliži momenat kada će se na ovom blogu pojaviti i odeljak koji je, u stvari, trebalo da bude glavna tema bloga (a u pitanju je moje upoznavanje sa velegradom i snalaženje u istom - za slučaj da niste znali). Za to ćete morati još malčice da sačekate. Mogu da kažem samo - comming soon.

You Might Also Like

0 коментара