Alice in Animeland: Kako je Kishimoto uprskao stvar.

23:48:00

U jednom momentu mi je postalo previše sumnjivo što me toliko ljudi pita šta mislim o novoj epizodi Naruta. A onda mi je odjednom postalo jasno zašto.

Evo je zvanično moja najomraženija epizoda Naruta ikada!

Okej, umro je moj omiljeni lik. Znala sam da će umreti, nije tako strašno. Ne mogu svi biti živi ceo serijal.
Ali, ovo je bio najgluplji mogući način IKADA za kreiranje smrti jednog lika kao što je Neji.





U pitanju je jedan od emotivno najstabilnijih i najrealnijih likova. Plus, jedan od najjačih i najsposobnijih. I glupavi Kishimoto uradi da on umre tako što će da skoči i odbrani Naruta i Hinatu od nekog kolca koji leti na njih.
Stvarno? Stvarno to nije moglo biti malo kreativnije i prihvatljivije?!

Takav lik zaslužuje da barem umre u borbi, ako ništa drugo.

Plus, umro je prvi. Pa, zar to ima smisla?!
Bitno da su ostali svi useless likovi poput TenTen ili Sakure. Zaista, kako TenTen može uraditi bilo šta značajno?!



Besna sam. Ovo mi je uništilo kompletan utisak o animeu.

Eto, to mislim o novoj epizodi Naruta.

Fuck you, Kishimoto.



You Might Also Like

0 коментара