Favoriti meseca 2014: May favourites.

21:41:00

Prva stavka ovog meseca su, u stvari, dve stavke u jednoj. Anime privesci, koji su mi stigli iz Tokija početkom meseca - Mikasa iz Shingeki no Kyojin i Shin iz Amnesie.







Druga stavka je visoka moda iz kineskih radnji. Vogue majica koju sam kupila. I znam da je jako čudno to što sam ja kupila belu majicu. Sumnjam da će se to ponoviti.




























Treća stavka je ona kojoj treba posvetiti najviše pažnje i ukazati joj najveće poštovanje. Hrabrost i humanost ljudi iz Srbije i BiH, kao i svih ljudi koji su dolazili iz drugih zemalja da pomognu za vreme poplava. Jedina tužna stavka u svemu tome (ako izuzmemo poplave i razmeru katastrofe) je to što je ljudima potrebna katastrofa da pređu preko netrpeljivosti, ujedine se i pomognu jedni drugima.




O ovoj stavki ste već dosta čuli u jednom od prethodnih postova ovog meseca, pa ću samo da kazem da je to jedan od najboljih animea koje sam odgledala do sada i da se zove Another. Nešto više o istom možete pročitati ovde.




Okrenimo se malo i umetnosti. Vogue Italia mi je odobrio četvrtu fotografiju (treću su odobrili u martu, ali sam ja nekim čudom zaboravila da je ubacim u favorite meseca).




I ova stavka ima veze sa fotografijom. Naime, otkrila sam super fotografski sajt. Tamo mogu da postavim dvadeset fotografija nedeljno. Moram priznati da su tamo doživele priličan uspeh, s obzirom na to da ih je zaista mnogo dospelo u popular sekciju. Poveznicu do mog profila na ovom sajtu imate sa desne strane ovog posta, pod stranice.






















Poslednja ali definitivno ne manje važna stavka je to da su Brkovi pročitali moj post o njihovoj svirci u Novom Sadu i ostavili fenomenalan komentar. Sami pogledajte koji.

You Might Also Like

0 коментара