Favoriti meseca 2014: April favourites.

00:00:00

Uspeh da izdvojim malo vremena da otkucam ovo, jer totalno ne bi bila fora da preskočim neki mesec.
Recimo da je ovo neki minimalni odabir, ali mislim da ćete se složiti sa mnom ako kažem da je bitniji kvalitet od kvantiteta.

Nekako se više puta potrefilo da pisanje posta o favoritima meseca započnem muzikom. Pa, zašto sada praviti izuzetak?

Dakle, hronološki prva omiljena stvar ovog meseca je ona fantastična svirka Brkova, o kojoj sam vam govorila ovde. Mislim da nema potrebe da detaljno govorim o tome. Sve vam je jasno ako ste pročitali izveštaj sa svirke. Ako, pak, niste, ne znam šta čekate.



Naravno, kao i uvek, nastavljam sa muzikom jer, što da prekidam kad ima još? Ovaj put je u pitanju jedna kaver pesma. Naime, svi znate koliko volim anime (ako niste znali, znate sada). Ne znam koliko vas je upućeno da mi je Shingeki no Kyojin jedan od omiljenih animea, a PelleK jedan od omiljenih izvođača. Pošto sada znate te činjenice, pretpostavljam da znate i da se kombinacijom ta dva dobija savršenstvo.
Dakle, u pitanju je opening animea Shingeki no Kyojin, koji je otpevao niko drugi nego PelleK.



Svoje oduševljenje time što je PelleK konačno odlučio da snimi ovaj kaver sam ispoljila na tviteru, a onda je usledilo ovo.








Zamislite, ima još muzike. Jedan dan skontam ja kako ne znam nista od Queens Of  The Stone Age i odlučim da poslušam nešto. Pustim No One Knows, skontam da je to pesma koju sam obožavala i koju nisam čula godinama. Zato je ceo mesec prošao u znaku ove pesme.



Evo, još samo jedna muzička stavka i prestajem, obećavam. U pitanju je bend Kofein, koji je 18. aprila imao svirku u Rumi i, blago rečeno, rasturio! Svirali su domaći pank i rok, ali su "izvlačili iz naftalina" nenormalno dobre pesme. Oduševljena sam. Ako nekada budu svirali u vašem gradu, ne propuštajte! Ovo je najbolja svirka u Rumi na kojoj sam bila u poslednjih godinu dana, ako ne i više.
















Nemi Montoya je virtuelna osoba koju sam uvek obožavala, ali ovog meseca se izdvojila jedna slika jer kao da su mene nacrtali.














Ova stavka je imala velike šanse da bude pomenuta u svakom od postova vezanih za favorite meseca. Razlog zbog kog se to nije ranije desilo je taj što sam želela da mi ceo serijal bude omiljeni, a ne samo jedan broj. U pitanju je manga koju je pisao Đunđi Ito i koja se zove Uzumaki (i ne, nema nikakve veze sa Uzumaki Narutom). U pitanju je sjajna psiho-horor manga. Crteži su savršeni, preporučujem da pročitate, nećete se pokajati.











I poslednja, ali ne manje bitna stavka. Kada imate kupaći kostim koji treba da se para (i iz kog izvučete crnu elastičnu gumu) i kreativnu i dosetljivu sestru, onda dobijete odličan nakit.



To bi bilo to za ovaj mesec. Nadam se da se nedostatak kvantiteta nije osetio, a da je kvalitet primećen.


P.S. Verujem da znate da nisam jedna od onih osoba koje mole za lajkove. Ovo je možda slično, ali razlog je daleko valjaniji. Naime, učinili biste mi ogromnu uslugu kada biste se registrovali na ovaj sajt (ovo je moj profil) i kliknuli vote na profilu koji sam vam ostavila. Da, znam da je većini mrsko da se registruje, ali, ako budem imala najviše bodova, krajem godine mogu da dobijem neke parice. Tako da bih vas najljubaznije zamolila da se registrujete kao user i glasate. Uopšte ne bi bilo na odmet da zamolite još nekog da glasa.
Fotografije mogu da se aplouduju jednom mesečno, tako da mislim da jednom mesečno možete glasati, ali nisam u potpunosti sigurna.
Eto, to bi bilo to. Zaista bi mi značilo da odvojite dva minuta svog vremena.
Ali, ako ipak ne želite, šta je - tu je. Hvala u svakom slučaju.

Do sledećeg čitanja, uživajte! c:

You Might Also Like

0 коментара