Utisci života: Utisak života.

02:27:00

Pokušavam da sredim utiske sa koncerta Iced Earth-a, koji je bio 4. februara. Kada me neko pita kako je bilo, mogu da kažem samo da je bilo savršeno. Znam da ljudi vole da čuju detalje, ali ovakvi događaji me potpuno ostave bez reči.

Čitam izveštaje sa koncerta po raznim sajtovima i pitam se da li smo mi bili na istom koncertu. Većina u dosta navrata kritikuje ceo koncert. Sigurno je da se ja ne razumem u muziku i da neću primetiti ako bend napravi grešku. Takođe, uvek će na koncertima biti ljudi koji ne znaju pesme benda, ili onih koji jednostavno nisu tip osobe koja će skakati i pevati na sav glas. Možda je to presudilo da komentari budu takvi kakvi jesu. Sa druge strane, ja definitivno vidim ovaj događaj u potpuno drugačijem svetlu. Možda moje mišljenje nije stručno, ali je svakako iskreno.

Prva predgrupa je bio Australijski bend Elm Street. Što se njihove muzike tiče, tekstovi na momente kao da vrište: "Hoćemo da dokažemo da smo true!", ali kompletne pesme meni zvuće skroz super. U svakom slučaju i kada bi im muzika bila loša, svirka ovog benda ženskom delu publike nikako ne bi teško pala, s obzirom da ima u šta da se gleda. Ja moram da izrazim svoju oduševljenost pevačem ovog benda. Iako nije bilo mnogo ljudi u sali kada su oni počeli, imao je harizmu i odnos sa publikom kao da peva pred punim stadionom. Plus je prelep i prilično je fin. Kada sam ga pitala da se fotografišemo, prihvatio je sa oduševljenjem i pozvao me da stanem u sredinu da bih se slikala sa celim bendom.

Pevač je sa lee strane. Ima lepo ime i zove se Ben.

Druga predgrupa je bio bend Warbringer. U pitanju je vrlo energičan bend i imali su izuzetno zanimljiv nastup, moram priznati. Pevač i gitarista su pravili neviđene facijalne ekspresije i pevač je imao odličnu interakciju sa publikom. U nekim momentima se penjao na ogradu koja je delila publiku od bine. Ali, ovaj čovek je najveći i najbolji utisak ostavio posle koncerta. Vrlo je rado prihvatio da se fotografiše sa nama. Vidi se da je jako blizak sa publikom, jer nije kao neki muzičari koji će se jedva smilovati da stanu pored vas, već imate osećaj kao da se fotografišete sa drugom.

Ne znam zašto mi obrve izgledaju ovako svetlo.
Mislim da Jovana najbolje zna koliko je ovaj čovek zaista prisan sa fanovima, s obzirom na to da je od istog mogla dobiti filmski poljubac koji je sprečila naglim sklanjanjem u stranu i izjavom da ima dečka.

U ime nesuđene ljubavi, imate priliku da vidite i ovu fotografiju.
Od svih bendova koje sam čula uživo, Iced Earth je ostavio najveći utisak na mene. To uopšte nije mala stvar, s obzirom da sam imala prilike da čujem neke zaista velike bendove, a to su Whitesnake, Judas Priest, Gojira, Machine Head, Metallica i Rammstein i da su to bili zaista sjajni koncerti.
Stu Block je sjajan vokal i ja ni u jednom momentu nisam imala osećaj da on nije matični vokal benda. Kako je vreme odmicalo, sve više me je oduševljavao. Na njegovom licu se jasno videla svaka emocija. Zaista je delovao kao da uživa. Ja sam zasigurno uživala u svakom momentu i rado bih volela da ovaj bend čujem uživo još koji put.

Iako smo posle koncerta čekale voz tri sata, iako je bilo ledeno hladno bez obzira na to sto smo bila jako dobro obučene, iako sam još uvek neispavana i iako me sve boli, vredelo je.
Svaki momenat je vredeo. Ovako nešto ne treba propustiti. Na ovakav koncert bih išla i kad bih se raspadala. Zaista je bilo sjajno.

Drago mi je što sam i ove divne momente podelila sa Mihailom i nadam se da će ih biti još mnogo.


Jako mi je žao što nisam podelila ove momente sa mojim drugom Medom. Setila sam ga se bezbroj puta u toku koncerta. Nadam se da ćemo sledeći put zasigurno pevati zajedno.

Setlistu koncerta možete videti ovde.

You Might Also Like

0 коментара