Prostor za sopstvene misli: If it wasn’t in VOGUE It wasn’t in vogue.

19:53:00

Uvek nekako pisanje počnem od objašnjenja naslova, za koje verujem da je ovde potrebno, jer ne znam da li ljudi znaju jos neku englesku reč za modu, osim reči fashion. Dakle, naslov ovog posta je Ako nije bilo u Vogu, nije bilo u modi. Znači da je Vogue današnja tema.

Čitali ste nadam se, post u kom sam napisala da ću skupljati novac za aparat i da sam napravila nalog na Vogue Italia. E, pa, na moje veliko iznenađenje, Vogue Italia mi je odobrio fotografiju! Ne brinite, neću piskarati ovde svaki put kada mi odobre fotografiju. Imam želju da to sada pomenem i da vam svima kažem jer je ovo prva, a nadam se da će ih biti još mnogo.


Neizmerno sam srećna jer sam, pre svega sebi, još jednom dokazala da nije sve u opremi. Dokaz je to što je ovo fotografisano telefonom i što je osvetljenje bilo veoma loše. Ali, opet je nastala fotografija koju Vogue smatra dovoljno dobrom. A Vogue je, blago rečeno, veoma zahtevan.

Kad već pišem o fotografiji, iskoristiću ovu priliku da najavim prvu izložbu umetničke fotografije RUF 2014. koja će se održati u Kulturnom centru Ruma 28. februara 2014. godine. Na spomenutoj izložbi, između ostalih, učestvujem i ja sa svojih pet fotografija. Osećajte se pozvano!

You Might Also Like

0 коментара