Favoriti meseca 2014: February favourites.

00:02:00

Konačno kreće i drugi krug omiljenih sitnica. I to odmah.

Opet, naravno, idemo hronološkim redom.
Događaj koji mi je veoma ulepšao ovaj mesec jeste koncert benda Iced Earth o kom sam već pisala ovde, tako da nema potrebe da dužim dalje.




Ubrzo nakon ovog predivnog događaja desilo se još nešto prilično divno. Vogue Italia mi je odobrio fotografiju za portfolio i zato ta fotografija ulazi u favorite ovog meseca. I o tome sam više pisala ovde. Stvarno sam bila presrećna kada se to desilo.




Još jedno oduševljenje je usledilo kada mi je stigao Durarara!! magnet iz Tokija! Očekivala sam neku minijaturu, a ispalo je da je velik kao moj dlan. Trenutno zauzima mesto na mojoj lampi, a od oktobra će verovatno boraviti na studentskom frižideru i moguće je da će mu društvo praviti još japanskih anime magneta.




Sledeću omiljenu stavku sam dobila krajem januara, ali se nalazi u februarskim favoritima jer sam u februaru spoznala koliko je genijalna. U pitanju je knjiga Dejana Stojiljkovića "Znamenje anđela". Nisam stigla da pročitam mnogo jer nisam imala vremena, ali ovo što sam pročitala do sada mi se neizmerno dopada. Ništa manje nisam ni očekivala, s obzirom na to da su i prve dve Stojiljkovićeve knjige "Konstantinovo raskršće" i "Duge noći i crne zastave" podjednako sjajne. Stojiljković zaista ume da kreira jako dobru priču baziranu na istorijskim događajima sa primesama mistike, baš kako volim!





Vest koja me je neizmerno obradovala dvadesetog februara je da Iron Maiden sedamnaestog juna dolaze u Srbiju! Samo dva-tri dana pre toga sam izjavila da želim još samo da vidim Mejdene, pa mogu da umrem. I sada se desi ovo. Mislim da se univerzum malo poigrava sa mnom. U svakom slučaju, na ovaj koncert se obavezno ide, a umiranje ću da odložim za neki drugi put. Već vidim da će ovo biti sjajna godina, bar sto se koncerata tiče,  jer ću krajem juna ili početkom jula ići i na koncert Bili Ajdola (ukoliko se ne potrefi da bude veče pred moj prijemni ispit). Vi ćete, naravno, dobiti pisani izveštaj sa svakog od ovih događaja.




Ova stavka definitivno ima veze sa prethodnom. Naime, kao sto sam i rekla u jednom postu, počela sa lagano da skupljam novac za foto aparat. Napravila sam teglu iz koje ne mogu da vadim novac dok je ne napunim i ona je jedan od favorita ovog meseca, s tim da trenutno ima jednu malu izmenu: S obzirom da nikada od roditelja ne tražim novac za karte za koncerte jer mi oni daju novac sa put i hranu, ova tegla privremeno preuzima ulogu skupljanja novca za karte. Kada se to pitanje reši, ponovo počinjem da skupljam za aparat. Jednostavno nema drugog rešenja.




Prva od dve stvari koje su obeležile ceo ovaj mesec i ujedno nešto što u životu nisam jela u tolikim količinama kao ovog februara su narandže. Nikada nisam preterano simpatisala narandže. Uvek sam mnogo više jela mandarine. Ali narandže mi nikada nisu bile lepše nego sada.




Druga stvar koja je obeležila ceo mesec je Naruto Shippuden. Naime, pre sam konstantno gledala Naruta i baš zbog toga mi je neviđeno dosadio kada sam došla do stote epizode Shippudena. Tu sam se zaustavila i nisam makla odatle jedno godinu dana. Ovog meseca sam opet počela da gledam i za kratko vreme sam odgledala sto devet epizoda. Nadam se da mi ovaj put neće dosaditi i da ću odgledati sve što je emitovano do sada.




Sledeća omiljena stavka je malo... U stvari, daleko dubokoumnija od prethodnih. U pitanju je jedan blog u razvoju. Na ovom blogu možete da pročitate sjajno, poetično uobličene misli o uobičajenim, svakodnevnim stvarima i događajima. Tekstovi na ovom blogu me usmeravaju da još jače verujem u reinkarnaciju, jer iz "pera" ovog petnaestogodišnjaka izviru reči jedne stare duše. Mislim da će neke od ovih priča na vas zaista ostaviti utisak sedmice.



Dovoljno je samo reći da je slušam danima bez prestanka. Vokal je savršen. One Republic su savršeni.




O poslednjoj, ali definitivno ne manje bitnoj omiljenoj stavki još uvek ne mogu da vam otkrijem ništa detaljno. Zašto? Zato što je u pitanju prva izložba umetničke fotografije, RUF 2014, na koju sam vas pozvala u postu u kome sam pisala o tome da je Vogue odobrio moju fotografiju i koja se otvara večeras u dvadeset časova. Postavlja se pitanje zašto je to u februarskim favoritima ako se još nije dogodilo, a odgovor je veoma jednostavan: Zato što je danas još uvek februar, a ja ne moram da odem i vidim kako će to izgledati pre nego što uvrstim ovaj događaj u ono omiljeno ovog meseca, jer je taj događaj sam po sebi meni veoma bitan, s obzirom da ću imati šansu da prikažem svoj rad. Poziv još uvek važi, a izveštaj o tome kako je bilo, kako je to sve izgledalo i koje su fotografije izložene dobijate sutra.




Ovaj put nije bilo tako mnogo favorita kao prošlog meseca, ali mislim da ćete se složiti sa mnom ako kažem da su ovomesečni favoriti definitivno emocionalno daleko vredniji od većine prošlih.

Do sledećeg čitanja (tačnije, do sutra), uživajte! c:

You Might Also Like

0 коментара