Prostor za sopstvene misli: Nije važno gde ste, već s kim ste.

20:55:00

Naslov ovog posta sve govori, ali, naravno, ne bi bilo logike da objavim samo naslov, tako da ću vam objasniti zašto ovog puta imam potrebu da pišem. Da li ste nekada  imali prijatelja koji je bio uz vas u svakoj situaciji, koji zna sve što vam se dešava i podržava vas u potpunosti? Prijatelja koji će bukvalno ubiti za vas? Dobro se zamislite. Nije to onaj prijatelj koji govori šta bi uradio za vas, to je onaj prijatelj koji je to dokazao.

Ljudima koji me poznaju je dobro znano da su moji najbliži prijatelji uglavnom momci i da se daleko bolje snalazim, kao i da se mnogo prijatnije osećam u muškom nego u ženskom društvu.
Naravno, imam i par jako dobrih prijateljica i sada je akcenat upravo na tome. Na prijateljicama. Tačnije, na jednoj prijateljici. Na onoj koja je već četiri godine svaki sekund uz mene. Na onoj koja je htela da se tuče zbog mene. Na onoj koja me zasmejava do suza i stomačnih bolova. Na onoj koju nazivam bratom. Na onoj koja zna da ne iskazujem emocije i zbog toga znam da će je ovo mnogo iznenaditi.

Ja sam veoma bogat čovek jer imam prijatelja koji će čak i Slagalicu učiniti toliko smešnom da ću se zaceniti od smeha. Prijatelja sa kojim ću se snimati u kupatilu dok pevamo i kasnije se blamirati na internetu. Prijatelja koji će me gurati napred sve dok ne ostvarim svoje snove. Prijatelja koji na osnovu čitanja moje poruke tačno zna kako bih izgovorila koju reč. Prijatelja koji ne mora da pita šta mi je, već sve zna na osnovu pogleda.

Znam da verovatno očekujete da napišem još desetine redova o prijateljstvu i da ne očekujete da ću ovde da napravim nagli presek, ali ja ću uraditi upravo to. Zašto? Zato što imam sposobnost ispoljavanja emocija jednog prosečnog, suncem okupanog kamena. Ova osoba (gle čuda) i to odlično zna. Ta osoba zna i da je sve gore napisano za mene najveće ispoljavanje emocija ikada. Prava sam emotivna duša, zar ne?

Nakon svega, imam samo jednu poruku za kraj: Mašo, želim da ti se zahvalim jer si uz mene svo ovo vreme, jer si bila prisutna i podržavala me u svakom momentu, čak i kad bi u pitanju bio najgori mogući scenario. Volim te. 









You Might Also Like

0 коментара