Favoriti meseca 2014: January favourites.

00:11:00

Kraj je meseca i, kao što sam i obećala, vreme je za sve ono što je bilo omiljeno ovog meseca. Bez daljeg odugovlačenja, možemo da počnemo.



Valja krenuti od početka godine.
Iako sam ovaj poklon dobila u decembru, on mi je jedan od January favourites, jer je novogodišnji. To je poklon koji sam dobila od Milice za Novu godinu.





Hvala, Mico.♥



 Nešto što volim ceo svoj život, a ovog januara posebno je čaj od kamilice. Šolja ključale vode, dve kesice čaja od kamilice, dve kašike meda i kriška limuna dovoljno je da se kreira savršenstvo.

Nekada se desi da uspem da spasim fotku fotografisanu telefonom pod slabim svetlom.




A sada malo pijaca favourites. Najbolje bombone ikada! Pijačno otkriće. Prelepe bombone sa ukusom kafe.

Ko nije probao mora to da ucini.




Nešto što je obeležilo ceo januar je jedna od plejlista na Spotify-u na koju sam naišla. To je plejlista drugovog druga (hah), čiji je nickname na Spotify-u Alice InChains.

Svako ko ima Spotify i kome prija lagan zvuk bi trebalo da prešlusa ovu plejlistu.

Mark Lanegan je za mene zaista pravo otkriće. U skorijem vremenskom roku nisam slušala pesme koje mi više prijaju od njegovih. Naravno, i ovih par pesama koje nisu Laneganove su ostavile isti utisak na mene.




Nastaviću u istom maniru i napraviti poveznicu sa prethodnom omiljenom stvari i iz Sleepy plejliste izdvojiti jednu pesmu koja je posebna. Ovu pesmu sam prvi put čula u petom ili šestom razredu osnovne škole i odmah sam je zavolela. Slušala sam je po ceo dan, baš kao i ovog januara. Od tog perioda je nisam čula.
Sada vidim da mi je odluka da preslušam ovu plejlistu bila veoma dobra, jer sam posle toliko godina opet čula ovu divnu pesmu. U pitanju je  "San Francisco", pesma Scott McKenzie-a .





Pređimo sa muzike na vizuelnu umetnost. Kad sam počela da pišem ovaj deo, počela je pesma Mark Lanegana "Pretty Colors". Smatram da je ona odličan uvod u prikaz sledeće omiljene januarske stavke. U pitanju su uljani pasteli. Svi koji su upućeni u moje crtanje znaju da radim isključivo grafitom i da retko kada crtam u boji. Uljani pasteli su jedine boje sa kojima zaista volim da radim. Boje se prelepo stapaju i, kao što vidite, mogu se dobiti prilicno fini rezultati i to za kratko vreme.

Znam da izgledaju totalno jadno ovako izlomljeni, ali zaista je mnogo lakše raditi kad su izlomljeni.




Nastavićemo hod putem umetnosti. O ovome nemam mnogo toga da kažem, osim da sam oduševljena. Van Gogova "Zvezdana noć" dobija trecu dimenziju.





Da bi umetnički duh duže ostao prisutan, sledeća omiljena stavka je jedna fejsbuk stranica. U pitanju je stranica BeograđaniSmatram da je dečko koji je pokrenuo ovu stranicu učinio pravu stvar i drago mi je da ljudi profesionalnu fotografsku opremu koriste i u ovako dobre svrhe, a ne samo za fotografisanje u ogledalu. Citati osoba sa fotografija svemu ovome daju neku novu dimenziju.

Obavezno posetite stranicu, svideće vam se



Možda ću zbog ove omiljene stavke delovati malo egoistično, ali nadam se da ipak neće ispasti tako.
U pitanju je moj Tumblr blog. Zašto bas moj? Zašto ne nečiji drugi? To bi svakako bilo prihvatljivije.
Reći cu vam zašto. Zato što prvi put za svoj Tumblr blog smatram da je baš onakav kakav sam želela da bude. Neko bi pomislio da tome pridajem previše pažnje. Možda je taj neko i u pravu, ali činjenica je da ja ništa ne radim bez razloga. Razlog za ulaganje truda i slobodnog vremena u blog sa slikama leži u tome što me to neverovatno opušta. Svoj blog sam uvrstila u January favourites, jer sam se zaista potrudila da izgleda ovako kako izgleda. Sama sam pravila temu i organizovala raspored slika. Što se tice muzike, ubacila sam pomenutu Sleepy plejlistu (dodala sam jednu pesmu za koju sam smatrala da će biti savršena kao poslednja pesma na listi).





Da se nadovežem dalje na priču o umetnosti, fotografiji i nečemu što će delovati kao egoizam (ali to svakako nije), u poslednji momenat dodat favorit je moja fotografija. Naime, ne sećam se da sam ikada uspela da stvorim nešto, a da to nešto izgleda tačno onako kako sam zamislila. Ovaj put sam uspela i zato ova fotografija, po mom skromnom mišljenju, zaslužuje mesto ovde.





Ljubitelji japanske kulture, mangi i animea će potpuno razumeti svrstavanje Naruto mange u January favourites. U pitanju je drugi deo mange (ne zato što je mnogo bolji od prvog, već samo zato što je izašao u januaru). Iako znam sve što ce se desiti, jer sam odgledala Naruto anime, čitanje ove mange mi nije bilo dosadno. I vredelo je čekanja.





Nešto što je all time favourite, ali mi je jako ulepšalo ovaj januar je miris nove knjige. Nemam šta da objašnjavam. Jednostavno, to je to.

Oči su mi kao kod onih stvorenja iz True Blood-a, lol.



Neprospavane januarske noći provela sam uz Code Lyoko. Ovaj crtani volim od kad sam bila klinka i bilo mi je jako drago kad sam videla da ga prikazuju na kanalu Ultra. Međutim, Ultra je donela i jedno za mene novo otkriće. To otkriće je da postoji i Code Lyoko serija koja se zove Code Lyoko Evolution. Glumcima malo manjka glumačke sposobnosti (previše su ravnodušni), ali to nije učinilo da mi se serija ne svidi. Moram da napomenem da je glumac koji igra Vilijama jako lep i da ništa manje nisam ni očekivala, haha.

Code Lyoko

Code Lyoko Evolution



Svim osobama koje me bar malo poznaju će odmah biti jasno zašto se ova slika nalazi ovde. Pa to je kombinacija mačke i jednoroga, pobogu!

Ic sou flafi ajm gona daaaj!



Poslednja, ali definitivno ne manje važna je moja January favourite osoba. Ova osoba mi je omiljena osoba svih vremena, ali zaslužuje da bude svrstana baš ovde zbog njenih januarskih dogodovština i svega kroz šta je prošla ovog meseca. Naravno, to ovde necemo otkrivati. Dame i gospodo, jedna jedina, neponovljiva, profesionalni bacač petardi, uvek unikat, nikad duplikat - Maša!

Iako stara, mora biti ova fotografija jer je mojih ruku delo.



Bile su to moje omiljene stvari ovog januara. Nadam se da vam nije bilo dosadno da čitate, da niste odustali i zatvorili tab i da ste pročitali do kraja.

Do sledeceg dogadjaja (koji će biti veoma brzo, jer za četiri dana idem na koncert Iced Earth-a) ili January favourites posta, uzivajte! c:      
                                                                                             

                   

You Might Also Like

0 коментара